Daar is het niet, maar wel aan een invalsweg.
Enschedese geveltjes
Re: Enschedese geveltjes
Deurningerstaat 52, zonnestudio
Waar te vinden?
Ik weet waar het is, maar wil anderen graag een kans geven.
Tip: twee markante onderwijsinstellingen in de buurt zijn al jaren weg...
Tip: twee markante onderwijsinstellingen in de buurt zijn al jaren weg...
Ik weet het ook. Je hebt een een "West"-variant.
Als jij het niet zou weten moest je je schamen Laat de overige forum leden maar raden waarom. Maar het is het "torentje" van de Christelijke gereformeerde Kek Enschede Oost. De Renatakerk aan de Brinkstraat hoek Spelbergsweg. De anderevariant zoals Veteraan zegt staat aan de 2e Emmastraat de Maranathakerk.
Wat sas as dós was kaans.
Nou, Hendrik, dat zeg je nou wel, maar heel veel mensen kijken nooit naar gevels, laat staan naar daken. Soms weten ze niet eens of ze zelf onder zwarte of rode pannen wonen.Hendrik schreef: ↑za mar 11, 2023 5:28 pmAls jij het niet zou weten moest je je schamen Laat de overige forum leden maar raden waarom. Maar het is het "torentje" van de Christelijke gereformeerde Kek Enschede Oost. De Renatakerk aan de Brinkstraat hoek Spelbergsweg. De anderevariant zoals Veteraan zegt staat aan de 2e Emmastraat de Maranathakerk.
Dat is juist Hendrik Het is de Renatakerk aan de Brinkstraat 70 hoek Spelbergsweg.Hendrik schreef: ↑za mar 11, 2023 5:28 pmAls jij het niet zou weten moest je je schamen Laat de overige forum leden maar raden waarom. Maar het is het "torentje" van de Christelijke gereformeerde Kek Enschede Oost. De Renatakerk aan de Brinkstraat hoek Spelbergsweg. De anderevariant zoals Veteraan zegt staat aan de 2e Emmastraat de Maranathakerk.
Vroeger stond op deze plek Brinkstraat hoek Spelbergsweg de Rietmolen ook wel Heusinkveldmolen genoemd.
Hierbij nog wat afbeeldingen van de Westvariant zoals Veteraan heeft genoemd t.w. de Maranathakerk aan de 2e Emmastraat 60.Veteraan schreef: ↑za mar 11, 2023 5:32 pmNou, Hendrik, dat zeg je nou wel, maar heel veel mensen kijken nooit naar gevels, laat staan naar daken. Soms weten ze niet eens of ze zelf onder zwarte of rode pannen wonen.Hendrik schreef: ↑za mar 11, 2023 5:28 pmAls jij het niet zou weten moest je je schamen Laat de overige forum leden maar raden waarom. Maar het is het "torentje" van de Christelijke gereformeerde Kek Enschede Oost. De Renatakerk aan de Brinkstraat hoek Spelbergsweg. De anderevariant zoals Veteraan zegt staat aan de 2e Emmastraat de Maranathakerk.
Aan welke gevel hangt deze fraaie lamp?
Inmiddels 192x bekeken en nog niet geraden. Met bijgaande foto moet het toch lukken. Welk gebouw en waar te vinden=
Inmiddels 192x bekeken en nog niet geraden. Met bijgaande foto moet het toch lukken. Welk gebouw en waar te vinden=
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Als niemand een antwoord geeft ......
Gereformeerd kerk vrijgemaakt aan de Lasondersingel.
Lamair zat bij mij in de klas, weet niet of zijn vader predikant was, maar hij woonde daar.
Lamair zat bij mij in de klas, weet niet of zijn vader predikant was, maar hij woonde daar.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Nou moet ik mij schamen......Kom vrij vaak in de Noorderkerk want dat is het. En het dan niet zien, foei foei foei. Henry Lamain is er koster. Jurgen van Houdt z'n vader was er dominee of predikant zo u wilt.
Helemaal goed Willemenschedeinansichten schreef: ↑zo mar 12, 2023 8:39 pm Als niemand een antwoord geeft ......
Je zult met Lamain de oude Lamain bedoelen. Zijn zoon Henry is koster evenals zijn vader.enschedeinansichten schreef: ↑zo mar 12, 2023 8:39 pm Als niemand een antwoord geeft ......
Het wordt weer eens tijd voor een raadgeveltje.
Van welk gebouw was deze zijgevel? Het gebouw staat er dus niet meer.
Van welk gebouw was deze zijgevel? Het gebouw staat er dus niet meer.