Eschmarke (gehele project)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Volgens mij is dat zwarte gewoon een waterkerende folie waar ze straks de platen nog voor gaan hangen. De naden tussen de platen zijn niet waterdicht namelijk.
de kloomp'maj anhoalen
Gebruikersavatar
Tony S.
Member
Member
Berichten: 432
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 8:23 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Tony S. »

Klopt van die folie,ze zijn nu aan de voorkant begonnen met het bekleden.Worden zilver-en zwartkleurige platen aangebracht,zal even een foto gaan maken nu,komt eraan ;)
Een lang wief is een ladder in huus!
Gebruikersavatar
Tony S.
Member
Member
Berichten: 432
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 8:23 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door Tony S. »

Update WC De Esmarke:

Hier komt het nieuwe appartementencomplex van 4 of 5 hoog.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De oprit aan de achterzijde.
Afbeelding
Een lang wief is een ladder in huus!
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Wel apart die gevelbekleding,
maar iets levendiger kleuren had mijn voorkeur genoten 8)
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Winus schreef:Volgens mij is dat zwarte gewoon een waterkerende folie waar ze straks de platen nog voor gaan hangen. De naden tussen de platen zijn niet waterdicht namelijk.
Het ging niet om die folie, op de foto van Hans ( zie hieronder ) was ook al te zien dat ze met de gevel bezig zijn zoals nu ook op de foto's van Tony S. te zien is.

Afbeelding
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

psies :D
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Bericht door Winus »

Dank voor de verduidelijking. Omdat jullie het over grijs en zwart hadden, ga je toch snel aan folie denken.

Maareh komen er nu van die bedrijfshal golfplaten tegen aan? :down:
de kloomp'maj anhoalen
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Kan deze beplating juist erg waarderen (grijs/zwart), JA dat ben ik weer :).
Vooral omdat er nu 2 gebouwen in Enschede in aanbouw/opgeleverd zijn, die beide een zeer bonte mengeling van kleuren kennen.
Hiermee bedoel ik resp. de complexen van de Woonplaats en "Sky" op de Ut naast de Bastille.
Dus juist deze eenheid, en haar oplopende hoogte maakt dit gebouw zo bijzonder, waarbij de kleuren grijs en zwart erg mooi contrasteren met het tegenoverliggende appartementencomplex annex schoolgebouw (Leij Kappelhof Seckel van den Dobbelsteen).

Erg mooi appartementencomplex, waarbij vooral de nadruk ligt op het parkeerdek, dat perfect is weggewerkt achter het complex.
Ook de verhoging in de gevel is een bijzonder detail, net zoals de strakke gevel zelf :okay:.
Gebruikersavatar
rr1991
Member
Member
Berichten: 911
Lid geworden op: do dec 01, 2005 2:56 pm
Locatie: Auckland, New Zealand

Bericht door rr1991 »

Geeft een goedkoop uiterlijk en man wat is dat lelijk! :no: Ze hadden er zo makkelijk iets veel mooiers van kunnen maken, door alleen andere gevelbeplating...
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Dat is jou mening, niet de mijne, aangezien ik van totaal andere gedachte ben :).
Snap dan ook niet dat een "perfect" opgebouwd complex, bij jou de stempel "goedkoop" draagt, omdat er een beplating gehandteerd is die jij niet mooi vindt.
Kijk eerst eens even na de constructie, dan zou je zien dat het gebouw zelfs met de voor jou mindere gevelbeplating, nooit de naam Goedkoop kan krijgen.


Sommigen onder ons zijn nu eenmaal nooit tevreden, ben dan ook wel eens benieuwd hoe HUN het zelf zouden ontwerpen.
En zou dan vooral de gezichten weleens willen zien als IEDEREEN het afkraakt omdat het niet mooi bevonden word :hi: .
Kris

Bericht door Kris »

Afbeelding

Begrijp ik het goed dat er in Enschede een eerbetoon aan Heracles wordt gebouwd? Heel sportief! :beer:
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Hahaha, ja nu je het zegt, die kleurencombinatie kwam me al bekend voor :).
Kubus
Member
Member
Berichten: 252
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 5:07 pm
Locatie: Enschede

Bericht door Kubus »

Gewoon nog even wachten op de ontbrekende beplating. Dan komt het er gelik anders uit te zien.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Kubus schreef:Gewoon nog even wachten op de ontbrekende beplating. Dan komt het er gelijk anders uit te zien.
Hoezo, worden die rose dan :lol:
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Nee daar worden rode vierkanten in verwerkt :P. :lol:
Gebruikersavatar
Errik
Member
Member
Berichten: 2355
Lid geworden op: ma mar 15, 2004 1:24 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Errik »

Kris schreef: Begrijp ik het goed dat er in Enschede een eerbetoon aan Heracles wordt gebouwd? Heel sportief! :beer:
:D
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Residentie Heracles, wonen en parkeren op niveau :).
Die kris brengt ons allen in de war ;), met zijn kleuren, straks krijgt het in de volksmond nog een bijnaam !!
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Q. »

Nee, echt wild kan ik hier niet van worden. Wat een goedkope bekleding zeg!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Jammer dat het dan zulke goedkope bekleding is, ik had je weleens WILD willen zien :P.
Robert

Bericht door Robert »

:lol: Rustig Invisible, rustig.
Plaats reactie