Hou alsjeblieft op met je gezeik, man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.As schreef:Wat een onzin zeg! Niet echt fair van je... Heb je al eens contact met ze opgezocht, en gevraagd of ze het wel eens wisten dat ze spam versturen?Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar Bouwprijsconcurrent.nl!
Niet iedereen weet dat, dank u!
Deze spammer komt ook nog eens uit Hengelo.Errik schreef:Hou alsjeblieft op met je gezeik, man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.As schreef:Wat een onzin zeg! Niet echt fair van je... Heb je al eens contact met ze opgezocht, en gevraagd of ze het wel eens wisten dat ze spam versturen?Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar Bouwprijsconcurrent.nl!
Nou ja, sorry dan haha, daar zul jij ook ongetwijfeld meer verstand van hebben dan mij. Volgens mij wordt er in ieder geval wat gedaan om die spam er van af te krijgen. Dus dan heb je er hopelijk geen last meer van.Errik schreef:Hou alsjeblieft op met je ge..., man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.As schreef:Wat een onzin zeg! Niet echt fair van je... Heb je al eens contact met ze opgezocht, en gevraagd of ze het wel eens wisten dat ze spam versturen?Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar .nl!
Ik denk wel meer dan alleen de sokkenHans van Dijk schreef:Hier komt geen water, wij zitten hoog en droog,Femmefatale schreef:Die is gewoon klaar voor als het water komt
jullie in het westen krijgen de sokken nat