Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Roombeek (gehele project)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

:lol: knipperdeknip :D
dardow

Bericht door dardow »

He nu weet ik niet wat er stond :P
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

22-09-2007,

Kavelverkoop in Roombeek

ENSCHEDE - Belangstellenden voor een woningbouwkavel in Roombeek kunnen zich vandaag en morgen op bijzondere wijze oriënteren op hun toekomstige woonlocatie. Naast het Balengebouw aan de Schurinksweg is een reuzenrad opgesteld, waarin belangstellenden samen met de architect kunnen plaatsnemen. Vanaf 24 meter hoogte kunnen ze vanuit de gondel de deelgebieden Op de brouwerij (voormalig Grolschterrein) en het Voortman (tussen Lijster- en Hulsmaatstraat) bekijken. De veertig kavels welke in de verkoop gaan, zijn tussen de 200 en 400 vierkante meter en variëren in prijs van 315 tot 340 euro. De infomarkt is beide dagen van 12 tot 16 uur in het Balengebouw.

bron : tctubantia.nl

De site http://www.roombeek.nl is ook geupdate, en geeft een mooi overzicht weer van de te bouwen appartementen :).
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Enkele UpdateNieuwtjes :

-Er staan weer een aantal fraaie woningen op het punt om "opgeleverd" te gaan worden aan de Lonnekerspoorlaan en Museumlaan (al duurt het echte opleveren nog wel een tijdje i.v.m. de afwerkingen binnenshuis).
Waaronder die van Zinno Zucchi en het statenpand van Yushi Uehara !

-De Villa aan de Museumlaan naar een ontwerp van EEA Architecten (dacht ik?), is nu eindelijk voorzien van een gevelbeplating (natuursteen).
Afbeelding

-Voor De Twentse Welle en aan de Lonnekerspoorlaan is nu een complete waterbak gesitueerd voor het verloop van de Roombeek.

-Er liggen onzettend veel bakken met natuursteen op het Tetem Terrein (waarschijnlijk voor de bedekking van een vloer), of dit voor de Twentse Welle is zou ik zo niet weten.
Erg mooi type steen dat absoluut een mooi eindresultaat zou opleveren.
rr1991
Member
Member

Bericht door rr1991 »

Lelijke villa, hopelijk doet de gevelbeplating nog wat aan het totaalbeeld, ook lijkt het me geen fijn gevoel zo'n ontzettende bonk beton boven je hoofd te hebben..
As

Bericht door As »

Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar Bouwprijsconcurrent.nl!
Wat een onzin zeg! Niet echt fair van je... Heb je al eens contact met ze opgezocht, en gevraagd of ze het wel eens wisten dat ze spam versturen?
Niet iedereen weet dat, dank u! :?
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Weet niet of je het helemaal begrepen hebt rr1991 ?, die Villa staat er alweer een half jaar, dus hij zou je toch wel eerder opgevallen zijn lijkt me.
Deze foto is alweer van een tijdje geleden, toen zelfs de witte gevelplaten nog niet aangebracht waren op de hier boven afgebeelde houten constructie/latten.
Deze witte beplating zat er nu ook alweer een tijdje op, al hoopte ik niet dat het zo zou blijven, vond het wat goedkoop ogen.
En wat blijkt, nu is er toch nog een afwerkening op de witte beplating aangebracht, enwel van natuursteen !!
Errik
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Errik »

As schreef:
Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar Bouwprijsconcurrent.nl!
Wat een onzin zeg! Niet echt fair van je... Heb je al eens contact met ze opgezocht, en gevraagd of ze het wel eens wisten dat ze spam versturen?
Hou alsjeblieft op met je gezeik, man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
Robert

Bericht door Robert »

Errik schreef:
As schreef:
Hou alsjeblieft op met je gezeik, man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.
Deze spammer komt ook nog eens uit Hengelo. :no:
As

Bericht door As »

Errik schreef:
As schreef:
Errik schreef:Wij haten spam. Oproep aan allen: ga NIET naar .nl!
Hou alsjeblieft op met je ge..., man. Spammen is een bewuste keuze geweest. Als je dan commentaar krijgt moet je niet zielig gaan lopen doen. Biedt liever je excuses aan, dat levert veel meer op.
Nou ja, sorry dan haha, daar zul jij ook ongetwijfeld meer verstand van hebben dan mij. Volgens mij wordt er in ieder geval wat gedaan om die spam er van af te krijgen. Dus dan heb je er hopelijk geen last meer van.
En anders wil ik graag tips doorgeven... En ik hoor het graag wanneer je geen last meer hebt van spam, dan weet ik of en wanneer het probleem is opgelost.
wahlberg

Bericht door wahlberg »

effe een paar foto's

Eekenhof
Afbeelding
Afbeelding

prismare
Afbeelding

http://www.flickr.com/photos/wahlberg77/
Hans van Dijk

mooie plaatjes wahlberg, mag je wat mij betreft vaker posten :banaan:
dardow

Bericht door dardow »

ja Prismare staat er zo mooi bij op die foto 8)
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Bijzonder mooi in beeld gebracht, maar wat wil je ook met deze fantastische aanwinsten :).
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

eazy schreef:Iemand een idee hoe dit huis op stelten er uiteindelijk uit gaat zien:
Afbeelding
Ik had er toen al geen flauw idee van, maar je moet het nu nog eens gaan bekijken met een 2de verdieping erbij op.
Dan krijg je er echt vraagtekens bij? ................een "moderne boomhut" misschien 8)
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Die is gewoon klaar voor als het water komt :)
Fir
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Fir »

Tja de ark, ik wil bij deze dan ook een plaatsje reserveren.
It's Ok love
dardow

Bericht door dardow »

Ik vroeg me inderdaad ook af wat het is invis ik kijk er elke dag tegen aan
als ik moet wachten op de bus naar huis. Stiekem hoopte ik dat ze begonnen waren met het appcomplex dat er voor aan staat maar dat lijkt me niet zo.
Hans van Dijk

Femmefatale schreef:Die is gewoon klaar voor als het water komt :)
Hier komt geen water, wij zitten hoog en droog,
jullie in het westen krijgen de sokken nat :D
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Hans van Dijk schreef:
Femmefatale schreef:Die is gewoon klaar voor als het water komt :)
Hier komt geen water, wij zitten hoog en droog,
jullie in het westen krijgen de sokken nat :D
Ik denk wel meer dan alleen de sokken :D daarom krijgen wij allemaal een luxe jacht van de overheid (maar ssssst dat weet nog niemand ;))
Plaats reactie