Binnensingelgebied: Medisch Spectrum Twente
Re: Binnensingelgebied: Medisch Spectrum Twente
anarchie !
mooi...
mooi...
Rechtsaf Kuipersdijk/Mooienhof mag,volgens mij is het verkeersbord verboden in te rijden weg gehaald.
As dös wa-s kaans wat sa-s dan meer.
Op deze foto nog de oude situatie.Peter.h schreef:Rechtsaf Kuipersdijk/Mooienhof mag,volgens mij is het verkeersbord verboden in te rijden weg gehaald.
- Bijlagen
-
- Kuipersdijk kruispunt Mooienhof.jpg (74.45 KiB) 12342 keer bekeken
Zeker niet. Je mag rechtdoor en linksaf.Peter.h schreef:Rechtsaf Kuipersdijk/Mooienhof mag,volgens mij is het verkeersbord verboden in te rijden weg gehaald.
De Beltstraat en het onderstaande gebouw worden binnenkort ook vernieuwd. Aldus de Tubantia: http://www.tubantia.nl/regio/haaksberge ... d=7.393981

Nieuwe bestrating, parkeerplaatsen, bomen en een verbouwing van kantoorruimte tot woningen.

Nieuwe bestrating, parkeerplaatsen, bomen en een verbouwing van kantoorruimte tot woningen.

Past mooi bij de nieuwbouw MST.
-
- Member
Dat had ik niet zien aankomen.
Maar het is zeker mooi. En ook nog een verdieping erbij.
Dat wordt een mooi straatje.

Mooi plan! Ik hoop dat de rest ook meegaat de komende jaren.
Ik zie geen extra verdieping trouwens?
-
- Member
Ja dat klopt, maar wat nu waarschijnlijk een technische ruimte is wordt ook een woonverdieping met glas i.p.v. die grijze beplating.Wauwthur schreef:Mooi plan! Ik hoop dat de rest ook meegaat de komende jaren.
Aha! Zou mooi zijn!
-
- Member
Heb me daar vanmorgen nog schuldig aan gemaakt... . Moest riching Kuipersdijk, aangezien Beltstraat er als een ravage uit zag ben ik gewoon gefietst over dat nieuwe stuk weg richting bushalte. Vind het wel grappig eigenlijk die chaos.Wauwthur schreef:Ik ben benieuwd wanneer de politie de geldende verkeersregels gaat handhaven. Het is nu echt een chaos.
Rechtsaf vanaf de Kuipersdijk het Mooienhof op? Mag niet, gebeurt toch.
Vanaf Kuipersdijk het Van Heekplein op? Mag niet, gebeurt ook aan de lopende band.
Parkeren op het fietspad op het Mooienhof? Mag niet, zelfde verhaal.
Snelheid wordt overal aan de laars gelapt.
Dat mensen nu in die chaos een weg vinden kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar wanneer het klaar is, hoop ik wel op wat controle.
eerst de chaos oplossen....
Ik ga er vandaag ook heen.
MST leidt patiënten rond in nieuwbouw ziekenhuis
Gepubliceerd op: 05/09/2015
Patiënten van het Medisch Spectrum Twente in Enschede kunnen vandaag voor het eerst de nieuwbouw van het ziekenhuis bekijken. Zo'n 2000 genodigden worden rondgeleid door de nieuwbouw.
Er zijn voorbeeldkamers gemaakt en er staat een grote groep medewerkers voor de patiënten klaar om uitleg te geven. De medewerkers van het ziekenhuis konden gisteren al het nieuwe gebouw bezichtigen.
bron: http://www.tvenschedefm.nl/mst-leidt-pa ... tem?782114
Gepubliceerd op: 05/09/2015
Patiënten van het Medisch Spectrum Twente in Enschede kunnen vandaag voor het eerst de nieuwbouw van het ziekenhuis bekijken. Zo'n 2000 genodigden worden rondgeleid door de nieuwbouw.
Er zijn voorbeeldkamers gemaakt en er staat een grote groep medewerkers voor de patiënten klaar om uitleg te geven. De medewerkers van het ziekenhuis konden gisteren al het nieuwe gebouw bezichtigen.
bron: http://www.tvenschedefm.nl/mst-leidt-pa ... tem?782114
- Bijlagen
-
- MST leidt patiënten rond in nieuwbouw ziekenhuis.jpg (82.38 KiB) 11998 keer bekeken
Vandaag een rondleiding gehad in de nieuwbouw van ziekenhuis MST aan het Koningsplein. Daarbij zijn o.m. de verpleegafdelingen, operatiekamers, polikliniek, keuken en de ingang naar de parkeerkelder bezocht.
vervolg rondleiding nieuwbouw ziekenhuis MST
-
- Member
Dat zijn mooie foto's en het schiet buiten ook al op.
Is het al bekend wat het parkeren in de kelder gaat kosten als bezoeker MST?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
Wat ik heb begrepen zijn de normale parkeertarieven van toepassing. Er wordt dus geen onderscheid gemaakt voor de bezoekers van MST. Op drukke zaterdagen wordt de parkeergarage aan de Haaksbergerstraat ook voor de patienten en bezoekers opengesteld. De parkeergarage aan de Haaksbergerstraat wordt dus door de week door het personeel gebruikt.martinus schreef:Is het al bekend wat het parkeren in de kelder gaat kosten als bezoeker MST?
Ik ben er zaterdag ook geweest. Ik moet zeggen erg indrukwekkend. Allemaal eenpersoonskamers voorzien van o.a. een ipad om te internetten, TV kijken en eten bestellen wanneer het jou uit komt. Ook de kamers zien er goed uit.
Ooh noh