Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

B&S Park: Grolsch Veste

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
dardow

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door dardow »

Hey, maar als ze dan gaan uitbreiden naar een u vorm komt het stadion dan niet een deel over station drienerlo te liggen?
of is dat stuk wat er tussen zit groot genoeg?
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

De kant van station Drienerlo wordt in eerste instantie nog niet uitgebreid. De U vorm komt tot stand door de bouw van een 2e ring boven de korte zijde aan de kant van de waterzuivering
dardow

Bericht door dardow »

Oke, bedankt Helmerhoeker ;)
Hys

Bericht door Hys »

Heb al wel gehoord dat er een eerste opzet is om het hele stadion dicht te bouwen (dus nadat de u-vorm gereed is). In deze opzet wordt het stadion over het station heen gebouwd.

Maar ik hoor wel vaker dingen over Twente die complete onzin blijken te zijn.
Fir
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Fir »

@ Hys, das ook de bedoeling, men wil zelfs meedingen als speelstad voor het WK 2018. In dit geval zijn minimaal 40.000 zitjes nodig.
It's Ok love
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Laten we nu eens eerst blij zijn met het feit dat we een stadion van om en nabij de 25.000 zitplaasten hebben.
Opeens wil iedereen meer meer meer en meer .............
Ik kan zo'n L-vorm al bijzonder erg waarderen (heel mooi), vond de stap die FC Twente dan ook gezet had naar een uitbreiding in L-Vorm bijzonder gewaagd, slim en doordacht.
Aangezien het normaliter gewoon de bedoeling was om het hele stadion te vergroten naar 25.000.

Nu zijn er alweer zoveel personen die vinden dat een L-vorm niet af is?
Nee natuurlijk niet, maar dat geeft wel de optie tot een mogelijke uitbreiding in de toekomst.
Een optie die bij de eerste besluiten als niet mogelijk bestempeld had kunnen worden.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Berealste schreef:En wat lees ik nu.... wordt de gracht gedicht onder vak-p? :banaan: :cheer: :beer:
Reken daar maar niet op .........wel zouden ze de ruimte onder de tribunes gaan opvullen.
Al moet ik toegeven dat ik de lege ruimte onder de korte zijde veel meer kan waarderen .
Twekkelerveld
Member
Member

Bericht door Twekkelerveld »

Mensen, ik las net op teletekst dat ze met de licht installatie bezig zijn. :cheer: En dat er al stoeltjes geplaatst zijn. :cheer: Misschien is er iemand die een dezer dagen ff tijd heeft om een paar plaatjes te schieten ofzo, want ik heb zelf geen tijd namelijk.Maar ik wil et wel graag zien. :)
Helmerhoeker

De stoeltjes en lichtinstallaties zijn ze 1 á 2 maand geleden al mee begonnen. Foto's hiervan zijn o.a. op thuisbijfctwente.nl en het forum van fctwente.net te vinden.
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Op dit moment staat er een erg grote constructie van de lichtinstallatie voor de huidige hoofdentree !!
Hys

Bericht door Hys »

Volgens mij staat dat enorme lichtinstallatie ding momenteel op het dak van de hoofdtribune.
Perceptor

Bericht door Perceptor »

Die heeft z'n plekkie dus gevonden...
Foto's op thuisbijfctwente.nl: http://www.thuisbijfctwente.nl/nieuws/?id=7536
Tony S.
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Tony S. »

Vandaag nog even in het stadion geweest:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding[/
Een lang wief is een ladder in huus!
Helmerhoeker

Zag de foto's inderdaad ook al op fctwente.net staan Jan de cameraman :P Mooi werk :okay:

Zie trouwens dat het bouwbord van de Novation Tower daar ook nog altijd staat te verwoekeren. Ze zullen er daar maar ook al te blij mee zijn dat er binnenkort eens een keer duidelijkheid gaat komen. Of ze net zo blij met de uitkomst zullen zijn is weer wat anders.
Perceptor

Bericht door Perceptor »

Met die nieuwe 24uur tropenbelichting op het veld dat ze sinds vorige week hebben is de plek van het stadion goed te vinden: er hangt een flinke oranje gloed boven het stadion die vanuit de hele stad te zien is. Ik krijg bijna het idee dat ik in het Westland woon.
Topictitel mag trouwens ook wel aangepast worden.
enschedeinansichten
Member
Member
Contacteer:

Bericht door enschedeinansichten »

Ik liep net buiten en dacht aan een flinke brand. (23.00)
Toch even op internet kijken en ja dit is het dus.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
eazy

Bericht door eazy »

Laatst gewijzigd door eazy op ma feb 23, 2009 11:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Huub

Bericht door Huub »

Ik zat me ook al afgelopen week af te vragen waar die oranje gloed vandaan kwam, maar dat verklaart een hoop :P
TA
Member
Member

Bericht door TA »

De titel van dit topic mag wel even verandert worden. Maar het schijnt dat afgelopen week de bouwvergunning voor de nieuwe uitbreiding is vrijgegeven. Zou iemand dat eens kunnen controleren?
Helmerhoeker

Normaal gesproken staat dat dan wel te lezen in de Huis aan Huis. In de vorige huis aan huis staat alleen een ingediende aanvraag voor het bouwen van de ruimtes onder de al gebouwde tribune ( zijde Go-planet ). Over een verleende vergunning staat er verder niets in. Ik heb er ook wat over gelezen op het forum van FC Twente, dus ik hoop ook dat het in januari weer van start kan gaan :okay:
Plaats reactie