Raad de plek
Re: Raad de plek
Het komt mij niet bekend voor.
Rinco blijkt een tentenfabriek te zijn geweest: https://www.tubantia.nl/oldenzaal-e-o/h ... ~a501ae77/
Rinco blijkt een tentenfabriek te zijn geweest: https://www.tubantia.nl/oldenzaal-e-o/h ... ~a501ae77/
brinkstraat ?
Volgens mij ook aan de Brinkstraat .Ongeveer daar waar nu de LIDL zit
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
20 febr 1973.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Goed gegokt Willem

Hieronder de situatie nu.
- Vincent1971
- Member
Dat is juist Vincent

- Vincent1971
- Member
Wel grappig om dat plaatje te zien. Naast die boerderij was een soort van kabelbaantje. Als kind zijnde kwam ik er geregeld. 2 'bulten' aan de zijkant. Altijd leuk als het geregend had, want precies in het midden was een behoorlijke plas. Waren genoeg 'kinder sukkels' die dan een goed duwtje in de rug kregen.
Een goed begin heeft geen einde
Het ziet er voor mij niet bekend uit, maar ik denk dat de achtergrond van de Ambachtsschool is? Dus waarschijnlijk is dit ergens aan de Boddenkampstraat?
Nee, nu ik dit terugzie, lijkt het er helemaal niet op. Dat was weer mijn overdreven enthousiasme van zogenaamde herkenning.
Dat is juist Leon. Je kijkt tegen de achterzijde speelgoedwinkel Fox aan de Pijpenstraat 2. De voorzijde van speelgoedwinkel Fox was aan de (nu Korte) Haaksbergerstraat 27a.
Weer een foto uit de oude doos. Lijkt mij dit keer wel moeilijk te raden, omdat deze woningen er volgens mij niet meer staan.
Zo is de situatie nu. Misschien nu wel te raden?
en zo zag het er in 1986. Nog een tip: rechts is een korte straat die naar een belangrijke invalsweg loopt.
Ypkemeulenstraat?