Raad de plek
Re: Raad de plek
Ja zeker, dit tip deed het. Want toen ging ik met de digitale fiets in Streetview de Singels rond.
Eigenlijk had ik dat op mijn echte fiets moeten doen hè?
Eigenlijk had ik dat op mijn echte fiets moeten doen hè?
of je had even wat onderdelen kunnen inslaan bij van essen , dan had je het gezien !
Ja maak maar reclame.
Van Essen Automotive is een groothandel in automaterialen met negen medewerkers.
Wij leveren alles op het gebied van auto-onderdelen, gereedschappen en garage uitrustingen.
In 1995 zijn wij gestart aan de Hoogstraat in Enschede, maar door de snelle groei zijn wij in oktober 2001 verhuisd naar ons huidige pand aan de Esstraat in Enschede.
Producten kunt u bestellen via telefoon, fax of e-mail.
Bedrijven hebben de mogelijkheid om on-line bestellingen te doen.

Van Essen Automotive is een groothandel in automaterialen met negen medewerkers.
Wij leveren alles op het gebied van auto-onderdelen, gereedschappen en garage uitrustingen.
In 1995 zijn wij gestart aan de Hoogstraat in Enschede, maar door de snelle groei zijn wij in oktober 2001 verhuisd naar ons huidige pand aan de Esstraat in Enschede.
Producten kunt u bestellen via telefoon, fax of e-mail.
Bedrijven hebben de mogelijkheid om on-line bestellingen te doen.
jan van essen is anderhalf jaar geleden van ons gegaan , enkele personeelsleden hebben het bedrijf overgenomen en gaan onder de oude , bekende en vertrouwde naam verder.
Nou, dan kunnen ze een beetje aandacht wel gebruiken.
Een van mijn zoons is vaste klant bij van Essen, zaterdag nog geweest.
Wat sas as dós was kaans.
Hier nog een mooi oud plaatje .Waar was dit ?
- Bijlagen
-
- raden.6.jpg (69.5 KiB) 9083 keer bekeken
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Ik krijg weer dat Polaroidgevoel - deja-vu.
Polaroid Sunglasses heeft daar gezeten.
Enschede heeft of had raadselachtige plekken, ik weet het niet.
Wat sas as dós was kaans.
Ik ken Enschede aardig maar dit weet ik niet. Zou ook niet weten waar ik zoeken moet.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
het lijkt alsof het gebouw verdiept staat. De ramen gaat onder de stoep verder. Ergens bij een brug? Net als vroeger bij de Edo Bergsmabrug.
Het gebouw was een onderdeel van een gemeentelijk complex. Zo ook onderstaande foto. Het gemeentelijk bedrijf is er nog wel maar wel later voorzien van andere gebouwen, dat volgens mij momenteel buiten functie is gezet. Zo met deze aanwijzingen moet het nu wel te raden zijn.
Binnenhof?
Nee, je moet het meer in het buitengebied zoeken. Hieronder nog wat foto's van het vroegere complex en de laatste foto van het huidige complex. En ik neem nog even een slokje.....

Dat klopt Hendrik

Na de brand van de Vredesteinfabriek zette Vitens de winning aan de Weerseloseweg stop. Het productbedrijf aan de Weerseloseweg zuivert nog wel water en levert ook kraanwater. Het water dat hier wordt gezuiverd, is afkomstig van de winning in Losser. zie verder: https://www.vitens.nl/over-water/projecten/enschede