Raad de plek
Re: Raad de plek
Helemaal goed Veteraan
Ik ben blij dat je ook meehelpt met de straatnaambordjes te fotograferen. Het is een hele klus, maar probeer toch zoveel mogelijk straatnaambordjes van Enschede in beeld te krijgen. Alle hulp is welkom. Ook uit Glanerbrug, Lonneker, Usselo, Boekelo, Twekkelo enz.

Veel gelegenheid zal ik niet hebben, maar als ik de kans heb, zal ik hem grijpen.
Volgens mij is dat de Usselerstroom. Dat gok ik omdat je nogal op 't Zwering was, gezien de voorgaande foto's. Maar ik weet echt niet op welke plek deze foto is genomen. Ik ben daar niet zo bekend.
Je bent wel warm maar het is niet de Usselerstroom en ook niet de wijk 't Zwering. Maar wel de .......beek. Ik denk dat met bijgaande foto de beek en de straatnaam kan worden geraden.
Boekelerbeek
Broekheurnerbeek
Bruninksbeek
Eschbeek
Glanerbeek
Heutinkbeek
Houwbeek
Rutbeek
Teesinkbeek
Zweringbeek
Broekheurnerbeek
Bruninksbeek
Eschbeek
Glanerbeek
Heutinkbeek
Houwbeek
Rutbeek
Teesinkbeek
Zweringbeek
Geen enkele sjoege.
Zal ik het dan maar zeggen, want ik denk dat er verder niemand meer reageert. Het is de Zweringbeek komende vanaf het Zweringbeekpark in de wijk Ruwenbos en hier ter hoogte van de Dikkersbos onder de Helmerzijdeweg loopt en vandaar uit richting Haaksbergerstraat en dan verder via de Zweringbeekweg in de Usselerstroom komt langs de Usselerrondweg.
Ik denk dat ik maar eens wat vrijwilligerswerk moet afzeggen en eens wat vaker op de fiets rond moet kijken. Ik denk dat ik die Zweringbeek en hert Zweringbeekpark nog nooit gezien heb.
Van het bestaan van de andere beken wist ik ook nauwelijks iets.
Van het bestaan van de andere beken wist ik ook nauwelijks iets.
Ik wil niet zeggen dat je het vrijwilligerswerk moet afzeggen, maar ik wil je wel aanraden om eens door het Zweringbeekpark te gaan fietsen en wandelen. Het is ook een onderdeel van de wandelroute Bomenmuseum West. zie ook: https://www.wolkyshop.com/fjc_documents ... schede.pdf
Kan er een hintje komen?
Eh..... ik snap niet precies waarom ik om een hint vroeg...
Ik wilde nota bene een nieuw raadplaatje plaatsen.
Multitasken blijkt toch niks voor mij te zijn.

Ik wilde nota bene een nieuw raadplaatje plaatsen.
Multitasken blijkt toch niks voor mij te zijn.

Doet me wel denken aan de woonflats aan de S.L. Louwesstraat, waarlangs ik vanmorgen nog met de hond heb gewandeld.
Dat is niet goed Arie.
Er zit een vage kromming/ronding in de stenenlijn.
Er zit een vage kromming/ronding in de stenenlijn.
Nee, ook geen belastingkantoor.