Raad de plek
Re: Raad de plek
Ik dacht wel dat je een aanhouder bent. Die winnen altijd!
Ergens op Stadsveld
Welke straat?Rene schreef:Ergens op Stadsveld
Lijkt verdacht veel op de Thomas de Keyserstraat
Niet goed.Rene schreef:Lijkt verdacht veel op de Thomas de Keyserstraat
Vincent van Goghlaan.
Je bent er nu wel dichtbij Rene, maar de straatnaam is nog niet goed. Hierbij nog een foto van die straat. Misschien nu meer herkenbare plekken?Rene schreef:Vincent van Goghlaan.
Dat is juist DanielaDaniela schreef:Marie de Roodelaan

toch te moeilijk? tip: dit is het buiten singel gedeelte van die straat.Arie schreef:Een nieuw raadplaatje. Vanaf welke straat is deze foto gemaakt?
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Haaksbergerstraat ?
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Er zijn zoveel straten Arie in Enschede die een binnen-buiten gedeelte hebben, ik woon er ook aan zo een.
Met je "hint" maak je het eerder moeilijker dan makkelijk. Maar laten we eens een gokje wagen. Het is weer een wijk die van oorsprong is gebouwd in de jaren '50, waar later, in de jaren '90 nog weer nieuwe woningen zijn gebouwd. Dus dan denk ik aan Deppenbroek, Boswinkel of Stadsveld. Een van deze drie wijken?
Met je "hint" maak je het eerder moeilijker dan makkelijk. Maar laten we eens een gokje wagen. Het is weer een wijk die van oorsprong is gebouwd in de jaren '50, waar later, in de jaren '90 nog weer nieuwe woningen zijn gebouwd. Dus dan denk ik aan Deppenbroek, Boswinkel of Stadsveld. Een van deze drie wijken?
Ruwenbos?
Brinkstraat
De Pluimstraat !!
Helemaal goed VeteraanVeteraan schreef:De Pluimstraat !!

- Bijlagen
-
- Pluimstraat Velve-Lindenhof.jpg (53.8 KiB) 7451 keer bekeken