INVISIBLE schreef:
Het project dat hier in ontwerp ligt is goed voor zo'n pakweg 45-50 appartementen, en lijkt erg veel op die uit Hoogvliet.
Vandaar dat de link met het hogere gebouw uit Hoogvliet van Fir (Oosterbaken) een toevallig vergelijk was met dit ontwerp uit hetzelfde deelgebied in Rotterdam.
@ Hans
Ik dacht nog wel dat ik het makkelijk gemaakt had

:P .
Eerste noem ik het architectenbureau (Dok architecten), en daarna vermeld ik dat het een soort gelijk project is als in Hoogvliet (Rotterdam).
Dok Architecten heeft een project in Hoogvliet dat voor een deel vergeleken kan worden met hier aan de Oostweg.
En aangezien het Oostwegproject zelf nog geen afbeeldingen kent, haalde ik dat maar even aan omdat het afkomstig is van hetzelfde Architectenbureau.
Om nu duidelijker te zijn, bekijk het project Condor hoogvliet maar eens.
En ja ik weet dat het gaat om een 5 verdieping tellend complex met zo'n 45-50 app.
Niet voor niets vermelde ik dat allemaal in bovenstaande post, en dacht dat met een simpele klik naar de site van het architectenbureau wel even een vergelijk gemaakt kon worden .
Dat ik als laatste zin nog weer het "hoogbouw"Project van Fir aanhaalde ( en volgens hem IAA in ontwerp heeft ), is meer om aan te geven dat het toevallig is dat beide projecten in het zelfde gebied voorkomen ( Hoogvliet ) .
Dus nog 1 keer, Dok Architecten -------> woningbouw ----------> Condor Hoogvliet.
Dan kom je ongeveer op het gebouw wat hier in ontwikkeling is aan de Oostweg.
Ten eerste is het project van Oosterbaken veel groter dan 45-50 app.