Lage Bothofstraat, zie: http://enschede-stad.nl/forum/viewtopic ... 53#p116653Vincent1971 schreef:
Zo zal ook even een foto plaatsen uit mijn archief. Is tegenwoordig al volgebouwd deze plek. Kwam er vroeger vrij vaak op deze plek. Hutten bouwen, vuurtje stoken, tin smelten enzovoort.
Ik heb wel deze foto's van de Oostveenweg gevonden.Daniela schreef:@Veteraan, het is dus een oud pandje. Zijn er ook oude foto´s van te vinden?
Uit het Adresboek van 1939:Vincent1971 schreef:Ja cafe 'n aap zit er..bijzondere is dat de ingang nu aan de zijkant zit. Die boerderij is afgebroken. Staan 3 huizen. Naast die boerderij staat rechts het pand. Daar zit nu een hele laag klimop op.
Een oog in de grond, of een bodemloze put, of gewoon een doucheputje? :0Arie schreef:Een nieuwe raadplek. Waar te vinden?
Het is geen bodemloze put en ligt op dezelfde locatie als die van de afbeelding van topic raadgeveltje. Ik doe er nog een raadgeveltje bij.Veteraan schreef:Een oog in de grond, of een bodemloze put, of gewoon een doucheputje? :0Arie schreef:Een nieuwe raadplek. Waar te vinden?
Heb ik nooit gezien. Denk ik.
Ja, het is het binnenplein van Rijksmuseum Twente aan de LasondersingelNeckar schreef:Ik denk dat het de binnen galerij is van het Rijksmuseum.
Neckar.
Heeft die ook al eens bij de Twentse Welle gestaan?hans schreef:de jas van mao ?