Raad de plek
Re: Raad de plek
Misschien nu wel herkenbaar?Arie schreef:Benieuwd of we deze plek weten te vinden.
kinderboerderij deppenbroek ?
Nee helaas Hans, het is niet de kinderboerderij op het Deppenbroek.hans schreef:kinderboerderij deppenbroek ?
volgende aanwijzing na de pauze !
Deze gebouwen staan ook bij dit complex.hans schreef:volgende aanwijzing na de pauze !
Waar scharrel jij toch altijd rond? Voortaan moeten we jou maar eens volgen ....
Ik heb geen idee.
Ik heb geen idee.
- Vincent1971
- Member
Willem (Enschedeinansichten) moet het toch wel weten.Veteraan schreef:Waar scharrel jij toch altijd rond? Voortaan moeten we jou maar eens volgen ....
Ik heb geen idee.
oerderij
De boerderij is ook hierop terug te vinden en bijna de achtertuin van Willem.Arie schreef:Willem (Enschedeinansichten) moet het toch wel weten.Veteraan schreef:Waar scharrel jij toch altijd rond? Voortaan moeten we jou maar eens volgen ....
Ik heb geen idee.
nog nooit gezien....
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Ja Arie ik had het moeten weten maar net daarnaast werden kastanjebomen gerooid en daar was ik even druk mee. 

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Hans dan moet je eens achterlangs gaan fietsen vanuit het Ledeboerpark bij de boerderij Lammerinkswönner via de Slagmanweg richting Revalidatiecentrum Roessingh. Je komt dan op het complex Het Slagman waar de tereinnen zijn van de Enschedese Golfclub PW (Prinses Wilhelmina) aan de Maatmanweg 27. De boederij en het clubgebouw op bovenstaande foto's vind je dan op dit complex.hans schreef:nog nooit gezien....
dat zou dan vanaf het roessingh te zien moeten zijn ?
Ga maar eens kijken.hans schreef:dat zou dan vanaf het roessingh te zien moeten zijn ?

Dit keer maar weer eens een raadfoto uit de oude doos. Wie kan er iets over dit pand vertellen en waar stond het?
tot wanneer stond het er ?
Wat het eerst in me opkomt is: Het Belthoes. Dat meest rechtse gebouw. Ik weet niet waarom ik dit denk ..
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Hoek van Loenshof / Walstraat. Pakhuis Jannnink.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.