Raad de plek
Re: Raad de plek
Een familie Rene !!
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Hendrik ik heb laatst een kaart gekocht en wist niet precies wat het was maar dat wordt nu wel duidelijk.Hendrik schreef:Nee ik ken dat gebouw niet als kerk, maar ik kan me nog herinneren dat de laatste hand gelegd werd aan de Ariens gedachteniskerk aan de Hogelandsingel. Men was toen op het kerkplein bezig met soldeerwerk aan grote orgelpijpen. Vermoedelijk Vermeulen orgelbouw uit Weert. Ik liep toen elke dag vanaf de Semarangstraat nnaar de 1e School met de Bijbel (later De Fontein) aan de Tegelerweg. Dat was nog in de tijd dat protestanten als het zo te pas kwam door Rooms Katholieken ketters genoemd werden. Niet dat wij als gereformeerden bij zo'n scheldwoord onze mond hielden. Wij hadden het over roomse papen.
Daardoor is het kaartje toch leuker dan verwacht.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Omdat ik Arie mis plaats ik hier een raadplekje.
- Bijlagen
-
- Raadplek.JPG (88.99 KiB) 9640 keer bekeken
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Aaaah.
Blinde gok, Walhofsweg.

Blinde gok, Walhofsweg.
Dat is niet goed Willem.
Al een tijdje niets van Arie gehoord. Weet iemand de reden?
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
Nee, ik maak me ook zorgen. Hij reageert ook niet op een emailtje. Hij kan natuurlijk op vakantie zijn, maar ook dan zou hij z'n mailtjes af en toe kunnen lezen .... of niet?
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Arie zit in de zon. 

Gelukkig.enschedeinansichten schreef:Arie zit in de zon.

ik ben benieuwd naar de fotos 

Arie is al weer helemaal gewend aan de kou in ons eigen landje, dus hij kan ook hier weer een antwoord plaatsen. 

Ik lees deze berichten nu pas. Het doet me toch goed dat een aantal mensen zorgen hebben gemaakt over mijn afwezigheid en geef mij weer stimulans om door te gaan. Ik heb geen idee waar de raadfoto van Veteraan kan zijn, misschien een hint?Veteraan schreef:Arie is al weer helemaal gewend aan de kou in ons eigen landje, dus hij kan ook hier weer een antwoord plaatsen.
NEE, Arie, juist jij krijgt NU geen hint....

Dan maar een gokje: LipperkerkstraatVeteraan schreef:NEE, Arie, juist jij krijgt NU geen hint....![]()
![]()
![]()
![]()
Schaam je!
Hè, wat streng... da's ook niet aardig.
Zoek het maar dicht bij huis.
Zoek het maar dicht bij huis.
Kom op Arie..... heel bekend voor je!!!
Je hebt gelijk Veteraan. Het is de Dennenweg, in het rechterpand zat vroeger een kruidenierswinkel.Veteraan schreef:Kom op Arie..... heel bekend voor je!!!
Gelukkig, Arie, je bent weer écht terug.Arie schreef:Je hebt gelijk Veteraan. Het is de Dennenweg, in het rechterpand zat vroeger een kruidenierswinkel.Veteraan schreef:Kom op Arie..... heel bekend voor je!!!