Dit pand dusHendrik schreef:Toch staat het pand er nog steeds, leeg weliswaar maar toch. Naast het (voormalige) postkantoor.martinus schreef:Arie. Dan heeft dat pand er niet lang gestaan. Ik kwam er wel eens voor kleine reparaties aan mijn opel kadett bj. 1969.
Raad de plek
Re: Raad de plek
Arie, ik ken het pand wel, maar dacht aan een andere locatie aan de Kuipersdijk.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
Bedoel je garage Haverkamp of garage Kokkeler aan de Kuipersdijk?martinus schreef:Arie, ik ken het pand wel, maar dacht aan een andere locatie aan de Kuipersdijk.
Arie, Het is Haverkamp die ik bedoel. Kwam een beetje in de war door de foto. Later zag ik dat het nooit de garage kon zijn die ik voor ogen had. Ik ben wel blij met de foto van garage Haverkamp.

Laatst gewijzigd door martinus op wo okt 15, 2014 11:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals het klokje thuis tikt, tikt het overal.
en de stripaap...
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Kunnen we hier wat namen bij vinden ?
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Volgens mij is de man rechts ,met de benen vooruit, wethouder Nijkamp.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Ik weet niet of de raadfoto van enschedeinansichten al is opgelost, maar ik plaats hierbij maar weer eens een raadplaatje uit de oude doos. Ik ben benieuwd of iemand de lokatie hiervan en hierover iets kan vertellen. Als aanknopingspunt is in ieder geval de stadhuistoren op de achtergrond zichtbaar.
Knus

de krim ?
Weet je ook waar op De Krim Hans?hans schreef:de krim ?
de krim was al verdwenen toen ik in 78 naar enschede kwam , ik moet je derhalve het antwoord schuldig blijven. 

Ik denk dat dit gezocht moet worden in de hoek Willemsstraat/Oranjestraat.
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Het is de Beltstraat op 7-9-1953. Doorbraak van de Beltstraat naar de Lindelaan kijkend naar de stadhuistoren
Op die plek staat nu het voormalige streeklaboratorium waar ook de ANWB in gevestigd is.
Wat sas as dós was kaans.
Dus op deze plek aan de Burg. Edo Bergsmalaan hoek Kuipersdijk en BeltstraatHendrik schreef:Op die plek staat nu het voormalige streeklaboratorium waar ook de ANWB in gevestigd is.
Veteraan schreef:Voortmansweg 45?
Leuk om te lezen...
Dan moeten één van jullie mij ook wel kennen!!
Ik liep ook als meisje van 8 jaar (1973) al bij Taxi Kuipers. Ook bij de wasserij aan de Oldenzaalse straat, omdat ik het nichtje van de baas was.
Op de foto van de Voortmansweg woonde rechts mijn oom en tante (Kuipers) en links mijn Oma.
Generaties lang heeft de Familie kuipers en Becker (en niet Beckers.) aan de Voortmansweg gewoond.
Als laatste heeft mijn tante in het huis van mijn oma gewoond en Janneke en John van Eck aan de rechter kant.
Daarna is het huis verkocht.
Mijn vader Jan Mulstege heeft haast zijn hele werkbare leven bij Kuipers gewerkt. Hij reed veel met Igilius Brenninkmeijer een de toemalige bazen van C en A.
Groet Neckar.
Groet Neckar.
Mulstege, er zijn er nog verschillende actief bij de Tubanters.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Bart dat had je goed.bartg schreef:Volgens mij is de man rechts ,met de benen vooruit, wethouder Nijkamp.

http://www.enschedeinansichten.nl/colle ... ts_id=3015
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.