Knap werk dat je dat raadsel uit het verleden hebt opgelost.

Tja het is nu 2013 en niet 1933 he.Veteraan schreef:Juist, vandaar de constatering dat de stoet van Duitsland naar Nederland gaat.enschedeinansichten schreef:Die vlag hangt aan de Duitse kant.
Zo mal: Streetview laat de grensovergang niet zien.
Dus je kunt nu volop aan het werk met het fotograferen van raadpanden, geveltjes, nieuwbouw enzVeteraan schreef:Het SD-kaartje was, na het leegmaken met de kaartlezer, per ongeluk vergrendeld. Nadat het van 'lock' was afgeschoven blijkt dat ik weer volop kan fotograferen. Duh.....
Arie schreef:Dus je kunt nu volop aan het werk met het fotograferen van raadpanden, geveltjes, nieuwbouw enzVeteraan schreef:Het SD-kaartje was, na het leegmaken met de kaartlezer, per ongeluk vergrendeld. Nadat het van 'lock' was afgeschoven blijkt dat ik weer volop kan fotograferen. Duh......, want foto's overnemen uit Tubantia mag niet meer. Ik zie dat je inmiddels naar de grens bent geweest.
Mooie foto voor de serie vroeger en nu. De grenspalen zijn er niet meer en de vlag gelukkig ook niet.Veteraan schreef:Arie schreef:Dus je kunt nu volop aan het werk met het fotograferen van raadpanden, geveltjes, nieuwbouw enzVeteraan schreef:Het SD-kaartje was, na het leegmaken met de kaartlezer, per ongeluk vergrendeld. Nadat het van 'lock' was afgeschoven blijkt dat ik weer volop kan fotograferen. Duh......, want foto's overnemen uit Tubantia mag niet meer. Ik zie dat je inmiddels naar de grens bent geweest.
![]()
Ik zal mijn best doen.
Ik heb vorig jaar wel enkele grensstenen gefotografeerd waaronder deze bij de grensovergang Knalhutte.hans schreef:heeft iemand een oude foto van de overgang aan de knalhutte ?
Om precies te zijn: 17 april 1981.Dat staat onder de foto.hans schreef:ik heb daar enkel vliegende controles meegemaakt , nooit een permanente controle..
van welk jaar is dit ? , rond 1975 ?
Ik kwam vandaag ook een vreemd vehicle tegen, wel van Duitse makelij.Veteraan schreef:Intussen was ik met de auto weg en dat is niet zo makkelijk om foto's te maken.
Voor deze het ik uiteraard het verhicle aan de kant gezet.
Bedankt voor deze informatie Hanshans schreef:je kunt bij google bezwaar maken tegen het publiek maken van beelden van je huis op streetview,
je huis wordt dan "geblurred" zoals dat dan zo mooi heet....
... en dan komt De stadsfotograaf zonder grenzen langs, of één van de andere forumleden, en dan staat je huis alsnog - zelfs heel pontificaal - op het wereld wijde web.hans schreef:je kunt bij google bezwaar maken tegen het publiek maken van beelden van je huis op streetview,
je huis wordt dan "geblurred" zoals dat dan zo mooi heet....