Twekkelerveld schreef: ↑di mei 26, 2020 6:44 pmEen stuk groter denk ik.![]()
Maar ik hoop dat die oude sloopwoningen aan de Deurningerstraat snel weg zijn.
Je zou het wel verwachten he.....
En hopen in het geval van die woningen...
Twekkelerveld schreef: ↑di mei 26, 2020 6:44 pmEen stuk groter denk ik.![]()
Maar ik hoop dat die oude sloopwoningen aan de Deurningerstraat snel weg zijn.
Helemaal mee eens. Ik vind oude woningbouw ook vaak mooi, mits het goed onderhouden is.
Ik vrees ook het laatste, al zouden ze best zoiets als bij de Molenstraat kunnen toepassen. Die gevel van de Sanders fabriek incl een ander woonhuis hebben ze ook kunnen behouden.Sunny schreef: ↑di mei 26, 2020 8:14 pmHelemaal mee eens. Ik vind oude woningbouw ook vaak mooi, mits het goed onderhouden is.
Maar deze zooi is zo onwijs toe of aan een grote, grote, grote renovatie of sloop.
En ik denk dat sloop de meest voor de hand liggende (en financieel) aantrekkelijkste mogelijkheid is.
Ik moest even opzoeken wat je bedoelde maar inderdaad, dat is een mooie renovatie geworden!Daniela schreef: ↑di mei 26, 2020 11:07 pmIk vrees ook het laatste, al zouden ze best zoiets als bij de Molenstraat kunnen toepassen. Die gevel van de Sanders fabriek incl een ander woonhuis hebben ze ook kunnen behouden.Sunny schreef: ↑di mei 26, 2020 8:14 pmHelemaal mee eens. Ik vind oude woningbouw ook vaak mooi, mits het goed onderhouden is.
Maar deze zooi is zo onwijs toe of aan een grote, grote, grote renovatie of sloop.
En ik denk dat sloop de meest voor de hand liggende (en financieel) aantrekkelijkste mogelijkheid is.
Mee eensSunny schreef: ↑wo mei 27, 2020 11:39 amIk moest even opzoeken wat je bedoelde maar inderdaad, dat is een mooie renovatie geworden!Daniela schreef: ↑di mei 26, 2020 11:07 pmIk vrees ook het laatste, al zouden ze best zoiets als bij de Molenstraat kunnen toepassen. Die gevel van de Sanders fabriek incl een ander woonhuis hebben ze ook kunnen behouden.Sunny schreef: ↑di mei 26, 2020 8:14 pm
Helemaal mee eens. Ik vind oude woningbouw ook vaak mooi, mits het goed onderhouden is.
En laten we de Boddenkampschool niet vergeten, dat is ook mooi gerenoveerd.
In de oude Melkfabriek, op het terrein achter de Raiffeisenstraat in Enschede, komt een restaurant en kleinschalig hotel met 20 tot 25 kamers. Harald Droste, eigenaar van Droste's Herberg in Tubbergen, gaat de horeca runnen. zie: https://www.tubantia.nl/enschede/restau ... ~a1eeb3dc/
BedanktArie schreef: ↑do mei 28, 2020 9:22 amIn de oude Melkfabriek, op het terrein achter de Raiffeisenstraat in Enschede, komt een restaurant en kleinschalig hotel met 20 tot 25 kamers. Harald Droste, eigenaar van Droste's Herberg in Tubbergen, gaat de horeca runnen. zie: https://www.tubantia.nl/enschede/restau ... ~a1eeb3dc/
Mijn vermoeden klopt... er komt een knip in de straat....Tukker90 schreef: ↑zo jul 21, 2019 11:08 am Ik heb zo'n vermoeden dat je straks vanuit de Hengelosestraat alleen nog maar de Raiffeisenstraat in mag. En dat je, voor het gedeelte tussen het stadskantoor en de belastingdienst, moet omrijden via Raiffeisenstraat en Deurningerstraat. Maar dit is slechts een vermoeden![]()
Gaan ze nou ook een keer een fietsbrug of Fietstunnel aanleggen bij die rotonde Oostweg? Wel aan de andere kant vd gronausestraat een brug aanleggen, waar geen hond overheen rijdt. Maar aan die rotonde (met duizenden scholieren en andere fietsers en scooters) niks doenTukker90 schreef: ↑di jun 02, 2020 6:26 pmMijn vermoeden klopt... er komt een knip in de straat....Tukker90 schreef: ↑zo jul 21, 2019 11:08 am Ik heb zo'n vermoeden dat je straks vanuit de Hengelosestraat alleen nog maar de Raiffeisenstraat in mag. En dat je, voor het gedeelte tussen het stadskantoor en de belastingdienst, moet omrijden via Raiffeisenstraat en Deurningerstraat. Maar dit is slechts een vermoeden![]()
https://centrumkwadraat.nl/molenstraat-enschede/
Bizar. Gemeente begrijpt helaas niets van infrastructuur en goede doorstroming...Tukker90 schreef: ↑di jun 02, 2020 6:26 pmMijn vermoeden klopt... er komt een knip in de straat....Tukker90 schreef: ↑zo jul 21, 2019 11:08 am Ik heb zo'n vermoeden dat je straks vanuit de Hengelosestraat alleen nog maar de Raiffeisenstraat in mag. En dat je, voor het gedeelte tussen het stadskantoor en de belastingdienst, moet omrijden via Raiffeisenstraat en Deurningerstraat. Maar dit is slechts een vermoeden![]()
https://centrumkwadraat.nl/molenstraat-enschede/