Bekende Enscheders
Orkestleider, met veel eigen LP's (kijk maar eens op de gemiddelde rommelmarkt) maar ook als begeleider van grotere sterren als bijvoorbeeld Lee Towers.
Trouwens: Behalve dat Fred Gaasbeek en John Gaasbeek (van Teach-inn) familie van mij zijn zijn ze vooral familie van elkaar. Ik heb ze volgens mij nog nooit ontmoet.
Kwam die schaatser Hulzebosch niet ook uit Enschede?
Trouwens: Behalve dat Fred Gaasbeek en John Gaasbeek (van Teach-inn) familie van mij zijn zijn ze vooral familie van elkaar. Ik heb ze volgens mij nog nooit ontmoet.
Kwam die schaatser Hulzebosch niet ook uit Enschede?
Sander Kleinenberg (DJ)
Eddy Zoëy (Presentator)
Volgens mij komen deze beide uit Almelo ......Eddy kwam ik wel eens tegen nie dat hij mij kent maar zag hem weleens .
Dat was nog vlak voordat die in dienst trad bij BNN .
En Sander Kleinenberg jah wat moet ik daar van zeggen , zag hem 2 weken geleden nog draaien in Den Bosch .
Ik dacht dus ook geboren in Almelo ....studie gevolgd in Enschede .....en nu 1 van de meest bekende Dj;s van de wereld .
Zeer mooi nummer van hem Sander Kleinenberg - My LExxicon !!!
Eddy Zoëy (Presentator)
Volgens mij komen deze beide uit Almelo ......Eddy kwam ik wel eens tegen nie dat hij mij kent maar zag hem weleens .
Dat was nog vlak voordat die in dienst trad bij BNN .
En Sander Kleinenberg jah wat moet ik daar van zeggen , zag hem 2 weken geleden nog draaien in Den Bosch .
Ik dacht dus ook geboren in Almelo ....studie gevolgd in Enschede .....en nu 1 van de meest bekende Dj;s van de wereld .
Zeer mooi nummer van hem Sander Kleinenberg - My LExxicon !!!
Zijn tour van de maand November !!!
3
-Everybody too @ Orlando
4
-Everybody too @ Atlanta
5
-Everybody too @ Dallas
6
-Everybody too @ Miami
10
-Everybody too @ Washington DC
11
-Everybody too @ Boston
12
-Everybody too @ New York
13
-Everybody too @ Chicago
19
-Everybody @ de Rechter
20
-Everybody Too @ London
26
-Bucharest, Romania
27
-Siofok, Hungary
3
-Everybody too @ Orlando
4
-Everybody too @ Atlanta
5
-Everybody too @ Dallas
6
-Everybody too @ Miami
10
-Everybody too @ Washington DC
11
-Everybody too @ Boston
12
-Everybody too @ New York
13
-Everybody too @ Chicago
19
-Everybody @ de Rechter
20
-Everybody Too @ London
26
-Bucharest, Romania
27
-Siofok, Hungary
Bekend uit Enschede!

Laatst gewijzigd door Martin op di mar 15, 2005 7:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het forumdeel Nieuws. Misschien bestaat er een topic over hetzelfde onderwerp, misschien niet. Dan kan je een nieuw topic openen.
Op het gebied van Bouwprojecten zijn er zoals te zien valt aparte topics.
Open gerust 'n topic, indien 't ergens anders / op een andere plek beter tot z'n recht komt, dan wordt 't automatisch wel verplaatst.
Op het gebied van Bouwprojecten zijn er zoals te zien valt aparte topics.
Open gerust 'n topic, indien 't ergens anders / op een andere plek beter tot z'n recht komt, dan wordt 't automatisch wel verplaatst.