't Rutbeek
Re: 't Rutbeek
Vandaag naar de Actie- en Belevingsdag op het Rutbeek geweest. Helaas viel de belangstelling wat tegen ondanks het feit dat deelname aan alle activiteiten zoals wakeboarden, paintball schieten, klimbos enz voor vandaag. gratis is.
Laatst gewijzigd door Arie op zo mei 12, 2013 2:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Vincent1971
- Member
Op het terras gezeten bij het wakeboarden en koffie gedronken, gewandeld en gefotografeerdVincent1971 schreef:En welke activiteit heb je nu zelf mee gedaan?

- Vincent1971
- Member
WatjeArie schreef:Op het terras gezeten bij het wakeboarden en koffie gedronken, gewandeld en gefotografeerdVincent1971 schreef:En welke activiteit heb je nu zelf mee gedaan?
Een goed begin heeft geen einde
Dank je en wat heb jij vandaag gedaan?Vincent1971 schreef:WatjeArie schreef:Op het terras gezeten bij het wakeboarden en koffie gedronken, gewandeld en gefotografeerdVincent1971 schreef:En welke activiteit heb je nu zelf mee gedaan?
- Vincent1971
- Member
12 km gewandeld door Enske
en daarna een lekkere beker choco gedronken. Was er wel aan toe. Overwoog nog even om naar het Hulsbeek te gaan. Maar gezien het weer dacht ik:'laat ook maar is wel iemand anders daar die mooie actie plaatjes schiet
'

Verwar Hulsbeek niet met het Rutbeek en waarom Lambak? Dit forum moet niet beledigend worden, want dan heb ik er geen aandacht meer voor.
- Vincent1971
- Member
Oh sorry ik verwar die twee altijd. Wat is een LambakArie schreef:Verwar Hulsbeek niet met het Rutbeek en waarom Lambak? Dit forum moet niet beledigend worden, want dan heb ik er geen aandacht meer voor.

Dat heb je gebruikt met deze smilie:Vincent1971 schreef:Oh sorry ik verwar die twee altijd. Wat is een LambakArie schreef:Verwar Hulsbeek niet met het Rutbeek en waarom Lambak? Dit forum moet niet beledigend worden, want dan heb ik er geen aandacht meer voor.

- Vincent1971
- Member
Arie schreef:Dat heb je gebruikt met deze smilie:Vincent1971 schreef:Oh sorry ik verwar die twee altijd. Wat is een LambakArie schreef:Verwar Hulsbeek niet met het Rutbeek en waarom Lambak? Dit forum moet niet beledigend worden, want dan heb ik er geen aandacht meer voor.

Okay, dan is dit misverstand weer opgelost. 

aan de geringe opkomst zal het fenomeen "moederdag" ook voor een deel debet aan zijn geweest.
Arie, heb je toevallig het bord met de bewuste hond nog gezien? 

... en voetbal ...hans schreef:aan de geringe opkomst zal het fenomeen "moederdag" ook voor een deel debet aan zijn geweest.
voetbal , wie wat waar ?
Dat weet ik ook niethans schreef:voetbal , wie wat waar ?

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Lambak kent geen vertaling die hier iets mee te maken heeft. Ik gebruik hem om een lange neus te trekken. Zie filmpje.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0z25um6b5A
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0z25um6b5A
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
FC TWente-PSVVeteraan schreef:Dat weet ik ook niethans schreef:voetbal , wie wat waar ?

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Ja, ik ben daar onlangs nog langsgefietst. Dus ik zit daar niet alleen op het terras.Veteraan schreef:Arie, heb je toevallig het bord met de bewuste hond nog gezien?