Hmm, als er over zo'n bakje van een paar meter al zoveel gediscussierd kan worden, dan zal het hele forum wel op hol moeten slaan als er in het najaar met de HTS-toren wordt begonnen...
Zouden ze deze waterbak niet kunnen verplaatsen naar het Stationsplein? Zal qua maat beter passen dan het huidige gootje...
Hey luitjes nog een maandje en ik kom jullie vergezelen met mijn gezin we gaan verhuizen van groningen naar enschede.
hoop dat we een leuke stad hebben uitgezocht en er veel plezier zullen hebben.
maby hebben mensen nog tips ofzo van dingen die we zekers moeten zien en doen in enschede.
Ik hoop dat je je hier zult vermaken. Mocht het je allemaal tegenvallen dan zou ik je willen adviseren op de Oude Markt een paar koele pilseners achterover te slaan. Dan lijkt het ineens een stuk mooier.
Welkom Sol. Goede keuze om naar Enschede te komen. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. De stad is de laatste jaren enorm veranderd. In positieve zin dan. Proost
Tnx allemaal voor het warme welkom
(de biertjes houden we tegoed)
we gaan wonen in de Sibculobrink en hopen inderdaad dat ons gezin daar zal wennen.posten op het forum zal wel lukken aangezien ik en mijn vrouw beide beheerder automatisering zijn zijn we gek op computers :cheer:
Sibculobrink...
Da's bij Het Bijvank he? Daar ben ik al een hele tijd niet meer geweest. Ik dacht dat die hele buurt binnenkort zou worden heringericht.
*edit*
Ik las net het begin van deze thread. Het ziet er naar uit dat de hele Sibculobrink plat gaat om die drie gesloten blokken te kunnen bouwen.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power