Raad de plek
Re: Raad de plek
ik weet niet waar arie,s huis woont 

Zolang Arie het maar weet, dan kan hij tenminste thuis komen.hans schreef:ik weet niet waar arie,s huis woont
Als Arie jou uitnodigt bij hem thuis, zal hij jou het adres wel geven. Dus stop met dat janken!

Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik ergens op het Stadsveld woon, dus zul je het in die omgeving moeten zoeken. Maar ik weet het zelf ook nog niet. Ik vermoed ergens in de zijstraten van de Usselerrondweg.Veteraan schreef:Zolang Arie het maar weet, dan kan hij tenminste thuis komen.hans schreef:ik weet niet waar arie,s huis woont
Als Arie jou uitnodigt bij hem thuis, zal hij jou het adres wel geven. Dus stop met dat janken!
Ik denk dat ik het nu weet. Het is de woonboerderij aan de Bruggertstraat 344
Dat is goed Arie. Maar volgens mij is het nummer iets anders.Arie schreef:Ik denk dat ik het nu weet. Het is de woonboerderij aan de Bruggertstraat 344
Het staat te koop.
Was toch dichterbij dan die andere boerderij? 

Ja dat klopt. Ik heb ook nog even gedacht aan de boerderij aan de Haaksbergerstraat, waarin het assurantiekantoor van Du Gardijn en het kinderdagverblijf Hebbes in zit.Veteraan schreef:Was toch dichterbij dan die andere boerderij?
Ik doe maar even even een makkelijke raadplaat. Weet iemand ook wat vroeger in dit pand zat?
J. de Vos , Fruit comestibles enz. , Emmastraat 216
(uit het Telefoonboek van 1950)
Het is inderdaad de Emmastraat. Ik dacht dat er later ook nog een restaurant of cafetaria in heeft gezeten.Veteraan schreef:J. de Vos , Fruit comestibles enz. , Emmastraat 216
is dat ter hoogte van macandra ?
Ja het studentehuis Macandra is aan de Emmastraat 210.hans schreef:is dat ter hoogte van macandra ?
daar heeft inderdaad een eethuisje/cafetaria ingezeten.
ik heb in macandra wel eens illegaal overnacht eind jaren 70...
ik heb in macandra wel eens illegaal overnacht eind jaren 70...
Goh, ik ook !! was super illegaal gewoon een insluiping. We hebben toen veel gepraat en zo ?? Hi Hi.
Was het haast weer vergeten.. Trouwens het eetzaakje was ook van Hennie Heutink de fotograaf die bij Weisse gewerkt heeft en later zijn negatieven (glas) beheerd heeft.
Groet Neckar..
Was het haast weer vergeten.. Trouwens het eetzaakje was ook van Hennie Heutink de fotograaf die bij Weisse gewerkt heeft en later zijn negatieven (glas) beheerd heeft.
Groet Neckar..
heeeel gezellig daar ,
en woensdagavond met de dames stappen in een kroeg naast de wereldwinkel waar nu de zuidmolen staat....

- Vincent1971
- Member

1 tip, vrij recent en volgens mij staat het nog niet op google streetview

Een goed begin heeft geen einde
Bleekerstraat? (Of Blekerstraat).
- Vincent1971
- Member
Is dat Young Mister Grace van "Are you being served"? You 've all done very well.
- Vincent1971
- Member