Raad de plek
Re: Raad de plek
Nee Arie, het is niet op Twekkelerveld.
De foto is al 45x bekeken en niemand weet hierop een goed antwoord. Misschien nu tijd voor een nadere aanwijzing?
Je hebt gelijk:Arie schreef:De foto is al 45x bekeken en niemand weet hierop een goed antwoord. Misschien nu tijd voor een nadere aanwijzing?
Het staat aan één van de grotere wegen en dan ook nog binnen de singels.
- willie+smits
- Member
Dit is volgens mij het pand van Dr. Oey orthodontist aan de Oldenzaalsestraat.Veteraan schreef:Een poging:
Dat is correctwillie+smits schreef:Dit is volgens mij het pand van Dr. Oey orthodontist aan de Oldenzaalsestraat.Veteraan schreef:Een poging:

H.W.A. de Bruijn, machinefabriek, Oldenzaalschestraat 130
Mej. Tr.Jos. van der Veen, dienstbode, Oldenzaalschestraat 130
(uit het Adresboek van 1939)
Mej. Tr.Jos. van der Veen, dienstbode, Oldenzaalschestraat 130
(uit het Adresboek van 1939)
Tjonge dat had ik moeten wetenVeteraan schreef:Dat is correctwillie+smits schreef:Dit is volgens mij het pand van Dr. Oey orthodontist aan de Oldenzaalsestraat.Veteraan schreef:Een poging:

ik vindt 1 keer per jaar al duur genoeg....
In afwachting van de raadfoto van Willie Smits plaats ik hierbij alvast een nieuwe. Op welke plek?
woar zwerf ie toch allemoal 

- Vincent1971
- Member
Tja het is de stadsfotograaf zonder grenzen. Zie soms van die foto's zoals bovenstaande waarvan ik denk:'goh is dat ook Enschede?'hans schreef:woar zwerf ie toch allemoal
Een goed begin heeft geen einde
Ja, dit is ook Enschede. Hierbij een plaatje van de achterkant van het perceel. Of eigenlijk de voorkant?Vincent1971 schreef:Tja het is de stadsfotograaf zonder grenzen. Zie soms van die foto's zoals bovenstaande waarvan ik denk:'goh is dat ook Enschede?'hans schreef:woar zwerf ie toch allemoal
Engerinksweg acher het oude Diekman. Nu helemaal ingesloten door nieuwbouw. Vroeger nogal afgelegen> Ik kwam er als klein kind al paddestoelen zoeken in het omliggende bos. We werden toen door grotere jongens in de straat bang gemaakt dat in die boerderij het Engelboerje woonde. Niks bijzonders maar het werd op zo'n toon gezegd dat je wel bang werd. Het pad werd het smokkelpad genoemd.
Wat sas as dós was kaans.
Het is weer helemaal goed HendrikHendrik schreef:Engerinksweg acher het oude Diekman. Nu helemaal ingesloten door nieuwbouw. Vroeger nogal afgelegen> Ik kwam er als klein kind al paddestoelen zoeken in het omliggende bos. We werden toen door grotere jongens in de straat bang gemaakt dat in die boerderij het Engelboerje woonde. Niks bijzonders maar het werd op zo'n toon gezegd dat je wel bang werd. Het pad werd het smokkelpad genoemd.

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Naast Wattez.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Volgens mij kom je daar elke dag langs, het pand ligt aan de Roessinghsbleekweg en de achterkant ligt in het van Lochemspark. Het is goed Willem.enschedeinansichten schreef:Naast Wattez.

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Prachtig huis in mijn wandelgebied en ook nog zo'n mooie auto.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Waar ?
Wat ?
Wanneer ?
Wat ?
Wanneer ?
- Vincent1971
- Member
Josefkerk ik gok zo rond 1930 en tja misschien zo iets als bidden voor een goede oogst?
Een goed begin heeft geen einde