Geeft niet, ik heb er een leuke fietstocht aan over gehouden. Ook nog even doorgefietst via de Boeldershoek naar Hengelo en daar de bedrijvigheid rond het containertermonal vanaf de brug over het Twentekanaal gadegeslagen. De haven in Hengelo is toch wel veel levendiger dan in Enschede. In de haven van Enschede wordt hooguit een keer een zandschip gelost of een schip met oud ijzer geladen. Jammer dat de haven in Enschede niet vaker wordt benut.Veteraan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt Arie, slordige vergissing van mij ..... of opzet? Nee, zo ben ik niet.
Raad de plek
Re: Raad de plek
en de tankschepen voor de avia....
Dat wel natuurlijkhans schreef:en de tankschepen voor de avia....

Heb je de wijngaard gezien op de Boeldershoek?Arie schreef:Geeft niet, ik heb er een leuke fietstocht aan over gehouden. Ook nog even doorgefietst via de Boeldershoek naar Hengelo en daar de bedrijvigheid rond het containertermonal vanaf de brug over het Twentekanaal gadegeslagen. De haven in Hengelo is toch wel veel levendiger dan in Enschede. In de haven van Enschede wordt hooguit een keer een zandschip gelost of een schip met oud ijzer geladen. Jammer dat de haven in Enschede niet vaker wordt benut.Veteraan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt Arie, slordige vergissing van mij ..... of opzet? Nee, zo ben ik niet.
Ja, maar ik heb onlangs nog in de krant gelezen dat er geen wijn meer wordt gemaakt. Het was destijds volgens de krant als "grapje" bedoeld.Veteraan schreef:Heb je de wijngaard gezien op de Boeldershoek?Arie schreef:Geeft niet, ik heb er een leuke fietstocht aan over gehouden. Ook nog even doorgefietst via de Boeldershoek naar Hengelo en daar de bedrijvigheid rond het containertermonal vanaf de brug over het Twentekanaal gadegeslagen. De haven in Hengelo is toch wel veel levendiger dan in Enschede. In de haven van Enschede wordt hooguit een keer een zandschip gelost of een schip met oud ijzer geladen. Jammer dat de haven in Enschede niet vaker wordt benut.Veteraan schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het staat erg mooi, die wijnranken. Ziet er zeer professioneel uit. Maar ..... eerlijk gezegd zou ik niet graag een wijntje van een vuilnisbelt drinken.
hoeveel bedrijven hebben eigenlijk een laad/losplaats aan het twenthekanaal ?
en vaart de boot naar de waarbeek nog vraag ik me ineens af...
En toch was het een kwaliteitswijnVeteraan schreef:Het staat erg mooi, die wijnranken. Ziet er zeer professioneel uit. Maar ..... eerlijk gezegd zou ik niet graag een wijntje van een vuilnisbelt drinken.

Nee, de boot (de Hilda) naar de Waarbeek vaart niet meer.hans schreef:hoeveel bedrijven hebben eigenlijk een laad/losplaats aan het twenthekanaal ?
Gelukkig hebben we nog wel de foto's, zie: http://www.enschedeinansichten.nl/colle ... cts_id=449Arie schreef:Nee, de boot (de Hilda) naar de Waarbeek vaart niet meer.hans schreef:hoeveel bedrijven hebben eigenlijk een laad/losplaats aan het twenthekanaal ?
Als de Maasvlakte in Rotterdam klaar is, kan de haven in Hengelo een groot succes worden.
Zie filmpje van de Port of Twente:
http://www.ctt-twente.nl/nl/port-of-twente
Zie filmpje van de Port of Twente:
http://www.ctt-twente.nl/nl/port-of-twente
Is niet goed. Denk aan het meertje ook wel wel genaamd.Veteraan schreef:Hengelosestraat tegenover de Toekomststraat
Vandaag aangemeld en blij van de fotoos waar ik opgegroeid ben.Tot mn verbazing herken ik mezelf op deze foto 2e v rechtsenschedeinansichten schreef:
Is het "De Welle", aan de Oldenzaalsestraat?
Tegenover de oude poort van Het Bouwhuis.
Dat is helemaal juist SchotSchot schreef:Is het "De Welle", aan de Oldenzaalsestraat?

en ik maar zoeken aan de welna weg....
Op de fiets? Dan heb je in ieder geval een leuk ritje gemaakthans schreef:en ik maar zoeken aan de welna weg....