Enschedese geveltjes
Re: Enschedese geveltjes
Boddenkampsingel 43 hoek Boddenkampstraat
- Bijlagen
-
- Boddenkampsingel 43 hoek Boddenkampstraat 2017.JPG (129.72 KiB) 5654 keer bekeken
Dat is het prieeltje in jouw tuin!
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Volgens mij schijnt daar altijd de zon.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
niemand weet waar het is?
Krijgen we nu straf? 

- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Zonnebeek. Altijd zon ?
Weel veel zon daar, maar het is eigenlijk een sombere plek.
Ah, dan vergis jij je, want nu weet ik het! Dit is de aula van de Westerbegraafplaats.
Ik heb Usselo onder mijn hoede en ben ook vrijwilliger bij de Oosterbegraafplaats.
Okay sorry, maar het is inderdaad de aula van de Westerbegraafplaats aan de Hengelosestraat. Heb je zelf ook al die graven gefotografeerd? Lijkt mij een flinke klus.
- Bijlagen
-
- Hengelosestraat 487 aula Westerbegraafplaats.JPG (43.01 KiB) 5586 keer bekeken
Alleen de zerken in Usselo.
Maar nog niet helemaal gedaan, de hele oude graven liggen niet op een rij en zijn dus moeilijk te nummeren, maar ook vaak slecht te lezen. Dus dat wordt een klus als alle andere graven geregistreerd zijn. En dan regelmatig een 'onderhoudsrondje' maken.
Maar nog niet helemaal gedaan, de hele oude graven liggen niet op een rij en zijn dus moeilijk te nummeren, maar ook vaak slecht te lezen. Dus dat wordt een klus als alle andere graven geregistreerd zijn. En dan regelmatig een 'onderhoudsrondje' maken.
Ja, inderdaad een moeilijke opgave. Is dit dus een eigen nummering? Is er geen begraafboek van de begraafplaats beschikbaar dat kan worden geraadpleegd?Veteraan schreef: ↑do apr 02, 2020 12:36 pm Alleen de zerken in Usselo.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Dan zat wel in de richting maar ook fout.
Ik heb een plattegrond. De meeste graven liggen keurig in rijen met hegjes. Maar dat oude gedeelte is meer zo'n dodenerf zoals het vroeger vaker was.
Deze raadgevel zal niet moeilijk zijn, denk ik.
- Bijlagen
-
- raadgevel.jpg (140.51 KiB) 5478 keer bekeken
Ik vind het wel moeilijk. in welke hoek moet ik dit zoeken ?
Neem de mensen zo ze zijn,er zijn geen anderen.
Kantongerecht aan de Molenstraat.