Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

B&S Park: Grolsch Veste

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Volgens mij gaat dit ook nog wel een tijdje duren voordat er daadwerkelijk bouwactiviteiten aan het stadion te bespeuren zijn !!
Perceptor

Bericht door Perceptor »

Bezwaren uitbouw stadion FC Twente

ENSCHEDE - Bij de gemeente Enschede zijn vier bezwaarschriften ingediend tegen het verstrekken van een bouw- en milieuvergunning aan FC Twente. De club wil de capaciteit van het stadion nagenoeg verdubbelen.

De bezwaren zijn afkomstig van recreatie-boulevard Go Planet en van drie particulieren, in de buurt van het stadion.

Meer in de krant van donderdag.
TCT

"Enschede: een bezwaarlijke stad"
:-(
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Ja ik las vandaag dat ze vergunningsprocudure nog liep (zie vorige post), en als er eenmaal een schaap over de dam is (tegenwerking), dan volgen er meer.
Zo is dat altijd het geval ...........helaas !! :(.

Vandaar dat ik al aangaf, dit kan ook nog weleens lang op zich laten wachten.
Waar we allemaal dachten dat we op de goede weg waren.
En nu blijkt het, las het ook toevallig net, dat het wel degelijk op tegenstand kan rekenen.
Vandaar dat ik al zei, eerder op dit forum, nu moet de gemeente Enschede met alles een steevast standpunt aannemen ..........anders gaat het allemaal weer erg lang duren met alle projecten.

Ben toch al van mening dat sinds het weer een "PvdA kabinet" geworden is, het een stuk minder gaat met Nederland.
En ik sta er dan ook niet van te kijken als we over een pakweg 1-1.5 jaar weer terug bij af zijn.
Met alle ellende van dien ..................
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Ik zag het net ook staan en wou het hier plaatsen maar toen zag ik dat het er al stond.
Maarja, zie dat Go-Planet ook bezwaar heeft ingedient.
En dat terwijl Go-Planet sinds kort mede-sponsor is van FC Twente als ik het niet mis heb.
Van je vrienden moet je het maar hebben
Martin

Bericht door Martin »

Getverredemme zeg! Wordt Enschede dan ook helemaal niks gegund. :head: :head:
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Dat krijg je met al die regeltjes en wetten, daardoor denken de "meeste mensen" die zelf weinig te zeggen hebben, toch nog iets in te brengen zodat anderen er de dupe van zijn !!

Al zou het bezwaar van Go Planet meer om de bereikbaarheid van het gebied gaan lijkt me.
Anders kan ik me hun bezwaar niet voorstellen.
Tiroler

Bericht door Tiroler »

Wacht nou eerst maar eens af of deze bezwaren ontvankelijk zijn en wat uberhaupt de knelpunten zijn. Wie weet valt het allemaal wel mee en staat het meest unieke stadion van Nederland alsnog volgens planning in september 2008 fier overeind.
Helmerhoeker

Bericht door Helmerhoeker »

Die veranderen ook snel van gedachten. Waarom laat je het eerst op een bezwaar aankomen en ga je niet eerst even in gesprek met gemeente en FC Twente want als je ziet hoe makkelijk het bij te leggen valt dan was dat bezwaar van Go-Planet nergens voor nodig geweest. Nu nog hopen dat die andere bezwaren ook snel van tafel zijn en dan kan het bouwgeweld beginnen :banaan:

Geen bezwaren tegen uitbreiding Arke Stadion

ENSCHEDE – Na gesprekken met de gemeente Enschede heeft Go Planet, de buurman van FC Twente, geen bezwaar meer tegen de uitbreiding van het Arke Stadion.

Directeur Martin van Erp ziet de ontwikkeling van de Kanaalzone als een belang wat Go Planet deelt met FC Twente. Van Erp: ‘Iedereen weet dat er een prima relatie is tussen FC Twente en Go Planet. Voor de knelpunten die er zijn op het gebied van parkeren en bereikbaarheid gaan we gezamenlijk oplossingen vinden.’

TCT
Martin

Bericht door Martin »

Kijk eens aan! Toch nog positief nieuws om de week mee af te sluiten. :)
Winus
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Winus »

Mooi, de rest zal wel niet onvankelijk verklaard worden. :)
de kloomp'maj anhoalen
INVISIBLE

Bericht door INVISIBLE »

Er zijn wel meer bezwaren vanuit die omgeving om te merken :(.
Zo is er ook een bezwaar tegen de concerten van Go-Planet, en de daarbij behorende drukte en geluidslimieten.
Dus los van dat je blij of tevreden moet zijn dat er in onze omgeving een lokatie is die deze concerten en feesten kan herbergen, ga je constant lopen te zeuren over van alles en nog wat ...................... :roll:
Tiroler

Bericht door Tiroler »

INVISIBLE schreef:Er zijn wel meer bezwaren vanuit die omgeving om te merken :(.
Zo is er ook een bezwaar tegen de concerten van Go-Planet, en de daarbij behorende drukte en geluidslimieten.
Dus los van dat je blij of tevreden moet zijn dat er in onze omgeving een lokatie is die deze concerten en feesten kan herbergen, ga je constant lopen te zeuren over van alles en nog wat ...................... :roll:
Klagen mag best, maar laat het dan redelijk zijn. Volgens de column van Ten Voorde is één van de klagers een persoon die 1,5 km verderop woont en zeikt over het licht. Wat voorn zielig kutleven heb je dan als je daarover klaagt :x
Bata4

Bericht door Bata4 »

Tiroler schreef:
INVISIBLE schreef:Er zijn wel meer bezwaren vanuit die omgeving om te merken :(.
Klagen mag best, maar laat het dan redelijk zijn. Volgens de column van Ten Voorde is één van de klagers een persoon die 1,5 km verderop woont en zeikt over het licht. Wat voorn zielig kutleven heb je dan als je daarover klaagt :x
Bij je profiel staat dat je uit Groningen komt.......
Wat maak jij je dan druk>
Winus
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Winus »

Misschien is die allergisch voor licht :P
de kloomp'maj anhoalen
Tiroler

Bericht door Tiroler »

Bata4 schreef: Bij je profiel staat dat je uit Groningen komt.......
Er staat woonplaats Groningen als je goed leest.
Martin

Bericht door Martin »

Bata4 schreef: Bij je profiel staat dat je uit Groningen komt.......
Dus als iemand in Groningen of elders woont mag je hierover geen mening hebben?
Bata4

Bericht door Bata4 »

Tuurlijk wel, graag zelfs, meningen geven aan dat er betrokkenheid is.

Maar wanneer iemand die 1,5 km van het stadion woont, zich zorgen maakt over lichthinder, zijn wettelijke recht gebruikt om daar op het voorgeschreven moment iets van te vinden, vraag ik me af, wanneer je zelf in Groningen woont, niet wat boter op je hoofd hebt als je die ander voorhoudt een kutleven te hebben als hij zijn mening geeft.

En nee, ik ben niet de bezwaarmaker, ik weet niet wie het is, en het begroot me ook helemaal niets.
Het bezwaar zal door de gemeente wel bekeken worden. Als het onredelijk is, wordt het wel weggepoetst. (De lichtmasten staan er toch al lang, de 2e ring betekenen toch niet meer verlichting?)
Tiroler

Bericht door Tiroler »

Bata4 schreef: Maar wanneer iemand die 1,5 km van het stadion woont, zich zorgen maakt over lichthinder, zijn wettelijke recht gebruikt om daar op het voorgeschreven moment iets van te vinden, vraag ik me af, wanneer je zelf in Groningen woont, niet wat boter op je hoofd hebt als je die ander voorhoudt een kutleven te hebben als hij zijn mening geeft.
Kheb geen boter op mn hoofd, alleen opgedroogd pils en dat soort idioten houden de voortgang van de regio en mijn club tegen, en daarom word ik doodmoe van dat soort volk!
Rik

Bericht door Rik »

ik weet niet wie het is
Ik weet wel wie het zijn... en ik heb er geen goed woord voor over! :( Ik woon zelf maar een heel klein beetje verder en ik heb er NOOIT last van.
Robert

Bericht door Robert »

De kippen zullen wel niet makkelijk op stok gaan 's avonds.
Plaats reactie