Eschmarke (gehele project)
Nee, want het kapotrijden van de wadi's gaat hier niet op. Ze zijn klein en lopen schuin/diep af. Ze lokken niet uit om je auto er in te parkeren. Maar dit was waarschijnlijk wel het argument van het plaatsen. Waarschijnlijk weer bedacht door iemand van kantoor die niet echt ter plaatse polshoogte heeft genomen of er zijn auto heeft hoeven parkeren. Ik heb liever dat je het bespreekbaar maakt wanneer je iemand spreekt van het stadskantoor Wim.....
ik wil alles doen..........maar is er echter 1 probleem, Eilemarke valt onder de Dorpsraad van Glanerbrug (formeel volgens ons) wij krijgen meer vragen omtrend jullie wijk, deze stuur ik dan door naar de dorpsraad. Als een wijk graag anders wil, moet dit bespreekbaar gemaakt worden onder bijde besturen. dus aan de wijk wat ze willen.Sandokan01 schreef:Nee, want het kapotrijden van de wadi's gaat hier niet op. Ze zijn klein en lopen schuin/diep af. Ze lokken niet uit om je auto er in te parkeren. Maar dit was waarschijnlijk wel het argument van het plaatsen. Waarschijnlijk weer bedacht door iemand van kantoor die niet echt ter plaatse polshoogte heeft genomen of er zijn auto heeft hoeven parkeren. Ik heb liever dat je het bespreekbaar maakt wanneer je iemand spreekt van het stadskantoor Wim.....
Jij woont in Nieuw Enschede (New Enske)Sandokan01 schreef:Ik woon in Enschede.... toch?
welke naam bij deze geïntroduceerd is,
en gesitueerd ligt tussen de zuidesmarkerond weg en Glanerbrug

Van de Miro tot de Shell zeg maar.
Alles wat daar aan oude bebouwing tussen zit word
langzaam maar zeker gesloopt
(Dolphia pleitte Cascade er boven op ) etc etc etc
En hoe betrouwbaar zijn verkoopbrochures?? Wie die destijds geschreven heeft wist ook wel dat het woord "Glanerbrug" niet echt verkoopbevorderend was.Sandokan01 schreef: In de verkoopbrochures werd ook gesproken over Enschede vandaar!

Ik heb ooit een baas gehad die bijkans gek werd toen hij een nieuw kantoorpand kocht in wat hij dacht dat Heerenveen was, maar dat als postadres het naastgelegen dorpje Nieuwehorne had.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede