Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Eschmarke (gehele project)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Wim

Bericht door Wim »

Fem, ik bel Berend Veenenberg wel.schijnt er heel snel in te zijn, en kijk ik hoe jij hem begeleid.

Sandokan, zou dat de leer dan zijn van andere wadi's?

wat zij Sandokan toch altijd, wakarimaska anjinson........(vrij vertaald)
Sandokan01

Bericht door Sandokan01 »

Nee, want het kapotrijden van de wadi's gaat hier niet op. Ze zijn klein en lopen schuin/diep af. Ze lokken niet uit om je auto er in te parkeren. Maar dit was waarschijnlijk wel het argument van het plaatsen. Waarschijnlijk weer bedacht door iemand van kantoor die niet echt ter plaatse polshoogte heeft genomen of er zijn auto heeft hoeven parkeren. Ik heb liever dat je het bespreekbaar maakt wanneer je iemand spreekt van het stadskantoor Wim.....
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

@ Wim: ik ken die beste man niet, maar onder mijn bezielende leiding komt alles goed :okay:
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:Nee, want het kapotrijden van de wadi's gaat hier niet op. Ze zijn klein en lopen schuin/diep af. Ze lokken niet uit om je auto er in te parkeren. Maar dit was waarschijnlijk wel het argument van het plaatsen. Waarschijnlijk weer bedacht door iemand van kantoor die niet echt ter plaatse polshoogte heeft genomen of er zijn auto heeft hoeven parkeren. Ik heb liever dat je het bespreekbaar maakt wanneer je iemand spreekt van het stadskantoor Wim.....
ik wil alles doen..........maar is er echter 1 probleem, Eilemarke valt onder de Dorpsraad van Glanerbrug (formeel volgens ons) wij krijgen meer vragen omtrend jullie wijk, deze stuur ik dan door naar de dorpsraad. Als een wijk graag anders wil, moet dit bespreekbaar gemaakt worden onder bijde besturen. dus aan de wijk wat ze willen.
Wim

Bericht door Wim »

Femmefatale schreef:@ Wim: ik ken die beste man niet, maar onder mijn bezielende leiding komt alles goed :okay:
Hij was de sterkste man ooit ergens.....en werkte veel in het uitgaansleven van Enschede.
Fem, :okay: ik heb het volste vertrouwen in je
Sandokan01

Ik woon in Enschede.... toch?
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

Ik weet niet waar jij woont :) Ik hoop dat je dat zelf weet.
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Sandokan01 schreef:Ik woon in Enschede.... toch?
Jij woont in Nieuw Enschede (New Enske)
welke naam bij deze geïntroduceerd is,
en gesitueerd ligt tussen de zuidesmarkerond weg en Glanerbrug :D

Van de Miro tot de Shell zeg maar.

Alles wat daar aan oude bebouwing tussen zit word
langzaam maar zeker gesloopt
(Dolphia pleitte Cascade er boven op ) etc etc etc
Sandokan01

Vind dat wel een mooie benaming; NEW ENSCHEDE, doet me ergens aan denken :D
Maar toch staan er al bordjes Glanerbrug aan de Keppelerdijk ter hoogte van de Citroenvlinder?? Dus nog voor het nieuwe gedeelte. Hoe zit dat dan?
Kubus
Member
Member

Bericht door Kubus »

Dat betekent simpelweg dat je dus niet in Enschede, maar wel in Glanerbrug woont. :lach:
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Sandokan01

....ik weiger dit te geloven! In de verkoopbrochures werd ook gesproken over Enschede vandaar! Volgens mij gaat het om een grijs gebied dat tussen Glanerbrug en Enschede inlag. En volgens mij was het niet Glanerbrug maar Enschede die de grond toebehoort.
Winus
Member
Member
Contacteer:

Bericht door Winus »

Heel Glanerbrug is van Enschede :D
de kloomp'maj anhoalen
Hans van Dijk

Winus schreef:Heel Glanerbrug is van Enschede :D
echt niet,...Glanerbrug is van mij 8)
Kubus
Member
Member

Bericht door Kubus »

Sandokan01 schreef: In de verkoopbrochures werd ook gesproken over Enschede vandaar!
En hoe betrouwbaar zijn verkoopbrochures?? Wie die destijds geschreven heeft wist ook wel dat het woord "Glanerbrug" niet echt verkoopbevorderend was. :lach:

Ik heb ooit een baas gehad die bijkans gek werd toen hij een nieuw kantoorpand kocht in wat hij dacht dat Heerenveen was, maar dat als postadres het naastgelegen dorpje Nieuwehorne had.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
Sandokan01

.....dus ik moet een proces starten tegen de makers van de brochure?
Hans van Dijk

Sandokan01 schreef:.....dus ik moet een proces starten tegen de makers van de brochure?
Nee joh..wanneer iemand vraagt waar je woont,
gewoon Nieuw Enschede antwoorden. :D
word vanzelf bekend, als je het maar vaak genoeg herhaald
Wim

Bericht door Wim »

Ik zeg altijd Dolphia-zuid :banaan: en dan ineens weet iedereen het.
Sandokan01

Ok "Nieuw Enschede" , daar kan ik mee leven ;)
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:Ok "Nieuw Enschede" , daar kan ik mee leven ;)
tis jammer genoeg toch Glanerbrug, vandaar mijn opmerking zoek de dorpsraad eens op.........
Sandokan01

...kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is/was?
Plaats reactie