kwam me al zo bekend voor

hans schreef:vlak daar achter heb ik 17 jaar mijn werkplaats gehad aan de janninksweg.
kwam me al zo bekend voor
Ach ja, het eendenparkje. Daar gingen we vroeger altijd stekelbaarsjes vangen met een oude nylonkous van mijn moeder, die we dan afknipten en er onder een knup inlegden en zo hadden we dan een mooi visnetje. Zo ziet het eendenparkje er nu uit.Veteraan schreef:Vroeger woonde ik aan de Janninksweg. En als ik het goed heb, vertelde jij dat jij vroeger aan de Dennenweg woonde. Wij liepen vroeger dus langs dit pand, langs het eendenparkje, door de Sterkerstraat en Dennenweg naar mijn opa en oma die aan de Poolmansweg woonden.
daar waar voordien de snuffelhal gezeten heeft , en daarvoor een pindabranderij.Veteraan schreef:hans schreef:vlak daar achter heb ik 17 jaar mijn werkplaats gehad aan de janninksweg.
kwam me al zo bekend voorWat voor een werkplaats? Achter de Spar? Op de hoogte van Boltjes? Bakker Heersink? Of Hogevonder? Workel? Of Nijhof?
Vertel.....
Is dat helemaal aan het begin van de Janninksweg? Dus richting de dikke steen? Tegenover het huis waar Henk Elsink vroeger woonde?hans schreef:daar waar voordien de snuffelhal gezeten heeft , en daarvoor een pindabranderij.Veteraan schreef:hans schreef:vlak daar achter heb ik 17 jaar mijn werkplaats gehad aan de janninksweg.
kwam me al zo bekend voorWat voor een werkplaats? Achter de Spar? Op de hoogte van Boltjes? Bakker Heersink? Of Hogevonder? Workel? Of Nijhof?
Vertel.....
Ach ja, het eendenparkje. Daar gingen we vroeger altijd stekelbaarsjes vangen met een oude nylonkous van mijn moeder, die we dan afknipten en er onder een knup inlegden en zo hadden we dan een mooi visnetje. Zo ziet het eendenparkje er nu uit.[/quote]Veteraan schreef:
Mocht jij thuis die stekelbaarsjes ook in een viskom bewaren?[/quote]Arie schreef:Ach ja, het eendenparkje. Daar gingen we vroeger altijd stekelbaarsjes vangen met een oude nylonkous van mijn moeder, die we dan afknipten en er onder een knup inlegden en zo hadden we dan een mooi visnetje. Zo ziet het eendenparkje er nu uit.Veteraan schreef:
Ja, het werkt niet goed meer.Veteraan schreef:Er is iets 'kapot'aan de quote
Ik vind het wel moeilijk. Misschien een nadere aanwijzing?bartg schreef:Ik heb nog iets uit de tamelijke oude doos.Ik denk niet dat het moeilijk is.