Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Eschmarke (gehele project)

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:Wim? Oh die mountain bike' er
???????? verklaar u nader.......
Sandokan01

Bericht door Sandokan01 »

Wim schreef:
Wollie?
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:
Wim schreef:
Wollie?
leuk puzzelen :?
Sandokan01

broer Concierge? :?
Laatst gewijzigd door Sandokan01 op vr jul 28, 2006 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:broer Concierge?
die link had ik al gelegd :banaan:

Maar nu sandokan01 nog...........
Sandokan01

hahha dat hou ik nog even voor mijzelf op zo'n publiek forum
Sandokan01

Maar het klopt dus wel? :lol:
Wim

Bericht door Wim »

Sandokan01 schreef:Maar het klopt dus wel? :lol:
:okay:
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Fijn dat wij het allemaal ook lekker kunnen volgen zo :(
Sandokan01

ok je hebt gelijk Hr. van D. Ik zal het weer publiekelijk houden! Ik had je trouwens wel verwacht vannacht met graven of een shovel. Viel me wat tegen!
Femmefatale

Bericht door Femmefatale »

ik heb jou anders ook niet gezien vannacht sandokan ;)
Sandokan01

klopt! Lag eigenlijk onder (boven) de dekens......
Hans van Dijk

Bericht door Hans van Dijk »

Sandokan01 schreef:ok je hebt gelijk Hr. van D. Ik zal het weer publiekelijk houden! Ik had je trouwens wel verwacht vannacht met graven of een shovel. Viel me wat tegen!
Ik heb geen last van die bollen hoor :D
als ze voor mijn deur komen te liggen word het een ander verhaal ;)

Als dergelijke obstakels op bijvoorbeeld - Velve Lindenhof / Dolphia / Acacia Plantsoen,
en ga zo maar door, hadden gelegen, dan waren ze binnen no-time verdwenen,
en had niemand bij navraag iets gezien.

Daar is jullie wijkje te netjes voor,
en dus zul je het enige alternatief wat dan nog rest moeten volgen.
De gemeentelijke ambtelijke, uitermate traag werkende en frustrerende molen.

Veel succes….dat zul je nodig hebben vrees ik.

I’ll make You a deal…get rid of my “Livingstone paaltjes” , and your balls will disappear :lol:
Wim

Bericht door Wim »

Wat betreft die kogels, ben er maar even naar gaan kijken. staat wel leuk moet ik zeggen.(of het handig is laat ik in het midden, ik woon er immers niet)
eerlijk gezegd denk ik dat dit het gevolg is van parkeren in de wadi!!!! en ik denk dat dit door bepaalde mensen is aan gegeven en hierop deze er zijn gekomen...........
Ik ken wadi's waar omwonenden er om zitten te springen.....
Femmefatale

ik zie een match.... zij willen van die dingen af en jij weet wadi's waar ze wel gewaardeerd worden.. Inpakken en verplaatsen die dingen :okay:
Wim

Bericht door Wim »

Kubus schreef:
Wijkraad Eschmarke Zuid vreest verkeersontwikkeling

Veel te veel voorzieningen op een veel te klein stukje grond. Dat gaat problemen geven, denkt woordvoerder Wim Scheggetman van de wijkraad Eschmarke Zuid. Met name de verkeersontwikkeling in het centrum van de nieuwe oostwijk baart zorgen.

GLANERBRUG ‘Twee scholen, een kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang, een wijkcentrum met sportcomplex, een complex met schoolwoningen en appartementen en straks ook nog urban villa’s en een winkelcentrum. Dat bouwt de gemeente Enschede allemaal op een oppervlakte van 180 bij 80 meter’, vat Scheggetman samen. ‘En dan reken je Medifit en Bruggerbosch niet mee. De bevoorrading van Bruggerbosch zal via de Esmarkelaan gebeuren. Datzelfde geldt straks voor het winkelcentrum. Alles bij elkaar opgeteld voorzien wij daar als wijkraad gigantische parkeerproblemen. De beide scholen aan de Esmarkelaan zullen de komende jaren formeel van 800 naar 1100 leerlingen groeien, maar wij hebben ook al cijfers van 1400 gehoord.’ Er gaan straks minstens 1100 kinderen naar school in het centrumgebied van de Eschmarke. Per fiets, of door de ouders gebracht. Maar alleen de beide schoolteams houden op werkdagen al zo’n 40 parkeerplaatsen bezet. Theo de Jager en Wim Scheggetman van de verkeerscommissie en Erik Klooster van de wijkraad Eschmarke Zuid vinden dat het gebied nu al niet veilig is en vrezen dat dat de komende jaren alleen maar erger wordt als over enkele jaren het winkelcentrum klaar is. Twee jaar lang hebben ze zich ingezet om de problemen te voorkomen of te spreiden. Tevergeefs. Hun bezwaar tegen de bouw van de schoolwoningen op de hoek van de Esmarkelaan en de Gronausestraat is afgewezen. ‘We zijn niet tegen de bouw van de schoolwoningen, maar wel tegen de gevolgen ervan’, legt Scheggetman uit. De wijkraad vond zowel bij de Commissie Bezwaar en Beroep als bij de bestuursrechter in Almelo geen gehoor. Scheggetman meent dat de parkeerbalans die door de gemeente is vastgesteld nu al is achterhaald. ‘Als je nagaat dat die balans onder meer is gebaseerd op 550 leerlingen voor beide scholen zegt dat al genoeg’, vervolgt hij. ‘Dat leerlingenaantal zal verdubbelen. En straks is er ook nog parkeerruimte nodig voor de bewoners van de appartementen en de bezoekers van het winkelcentrum.’ De wijkraad heeft steeds voorgesteld de problemen meer te spreiden. ‘We hebben bijvoorbeeld voorgesteld het winkelcentrum naar de noordzijde van de Gronausestraat te verplaatsen. Onder supervisie van de wijkraad zijn er door bewoners tellingen gehouden die ons gelijk hebben aangetoond. Maar de burgerrechter hechtte meer waarde aan de cijfers van de deskundigen van de gemeente. Dat stuit ons tegen de borst. Het gaat ons om de verkeersveiligheid in het centrumgebied, met name voor de schoolkinderen’, benadrukt het drietal nog maar eens. ‘Onze rol als wijkraad is nu uitgespeeld. De verantwoordelijkheid ligt nu bij de scholen en de gemeente.’
Duidelijk verhaal lijkt me........
Wim

Bericht door Wim »

Femmefatale schreef:ik zie een match.... zij willen van die dingen af en jij weet wadi's waar ze wel gewaardeerd worden.. Inpakken en verplaatsen die dingen :okay:
je bent geweldig.............gaan wij het doen :banaan:
Sandokan01

Die "bollen" staan er zo'n beetje vanaf het eerste uur. Er is niemand die er zijn auto in de wadi's zet. Dat is daar ook helemaal niet mogelijk. En wanneer je er een andere bestemming voor weet haal ze dan zsm weg aub! Veel mensen die er wonen vinden ze erg lelijk en balen ervan.
Femmefatale

Tuurlijk, ik coordineer en jij sjouwt :)
Sandokan01

nee alle gekheid op een stokje laat de verantwoordelijken het ook maar weer opruimen. Dat moet ik ook doen met rommel die ik maak.
Plaats reactie