Raad de plek
Re: Raad de plek
Boswinkel - Overijssellaan ?
Sorry, naam vergeten weg te poetsenArie schreef:Dat is juist.Veteraan schreef:Boswinkel - Overijssellaan ?En deze dan?

Die weet ik!!! Het Leunenberg !!!!Arie schreef:Dat is juist.Veteraan schreef:Boswinkel - Overijssellaan ?En deze dan?

Had ik écht niet geweten, hoor .....
burg.v veenlaan ?
Wethouder Nijhuisstraat tegenover winkelcentrum Stadsveld, op de achtergrond de flat aan de Zweringweg hoek Wicher Nijkampstraat/S.L. Louwesstraat. Of heet dat stukje alS.L Louwesstraat. Op die plek wordt nu een mooi nieuw project gebouwd.
Wat sas as dós was kaans.
Het is inderdaad de Weth. Nijhuisstraat.Hendrik schreef:Wethouder Nijhuisstraat tegenover winkelcentrum Stadsveld, op de achtergrond de flat aan de Zweringweg hoek Wicher Nijkampstraat/S.L. Louwesstraat. Of heet dat stukje alS.L Louwesstraat. Op die plek wordt nu een mooi nieuw project gebouwd.
Hier wordt nu nieuw gebouwd. De flatgebouwen op de ansichtkaart staan er nu niet meer. zie ook: http://enschede-stad.nl/forum/viewtopic ... &start=420
- Bijlagen
-
- nieuwbouw%20Akkerstr_%2023-10-2012.JPG (104.14 KiB) 7083 keer bekeken
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Paulus Potterstraat. 

Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Hier een erg mooi plaatje. Ik wil graag 3 antwoorden. Wie, wanneer en waar is dit.
Haaksbergerstraat - Begrafenisstoet i.v.m. overlijden commissaris Dirk Beunder 1925
waar staan/stonden die panden ?
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Je zit in en uit de buurt het in niet juist. Geen Haaksbergerstraat (denk ik) niet Dirk Beunders en niet 1925.Veteraan schreef:Haaksbergerstraat - Begrafenisstoet i.v.m. overlijden commissaris Dirk Beunder 1925
Dit gevonden via google op Marktplaats:
Politie Enschede 1933. Oude fotokaart van de korpsbegrafenis van de op 4 oktober 1933 overleden commissaris van politie d.j. Postma te Enschede
De kaart is niet meer te koop. Heb jij deze nu?
De gebouwen op deze foto komen mij niet bekend voor.
Politie Enschede 1933. Oude fotokaart van de korpsbegrafenis van de op 4 oktober 1933 overleden commissaris van politie d.j. Postma te Enschede
- Vincent1971
- Member
Is dat niet het voormalig politiebureau? Als ik die luifels zo zie denk ik dat.Arie schreef:Dit gevonden via google op Marktplaats:
Een goed begin heeft geen einde
Dat is van de foto van Veteraan, maar enschedeinansichten vermeld dat het niet dezelfde begrafenis betreft. De foto van Veteraan is dus inderdaad het oude politieburo aan de Haaksbergerstraat.Vincent1971 schreef:Is dat niet het voormalig politiebureau? Als ik die luifels zo zie denk ik dat.Arie schreef:Dit gevonden via google op Marktplaats: