Raad de plek
Re: Raad de plek
Sta je hier tussen Hendrik?Hendrik schreef:Noord Esmarkerondweg bij de Schutte's Bosschool?

- Bijlagen
-
- Schutte's Bosschool.JPG
- (57.78 KiB) 429 keer gedownload
Sorry, Hendrik, maar toen ik op Google streetview zocht naar wat jij opgaf, zag ik bovenstaand plaatje.
Het is inderdaad Noord Esmarkerondweg het ligt een beetje verscholen tussen de bossenHendrik schreef:Noord Esmarkerondweg bij de Schutte's Bosschool?
en het grenst aan de Schutte,s Bosschool.
Hier nog een foto van de toegangspoort met oprijlaan.
Ja, hier sta ik tussen. Alleen niet op deze foto serie. Toen die genomen is werkte ik nog bij Trigion.Veteraan schreef:Sorry, Hendrik, maar toen ik op Google streetview zocht naar wat jij opgaf, zag ik bovenstaand plaatje.
Wat sas as dós was kaans.
't Lijkt zo jaren '60. En het komt me bekend voor. Veldkampstraat?Arie schreef:een nieuwe raadfoto uit mijn ansichtkaartenverzameling. Welke straat?
Helaas, niet goed.Veteraan schreef:'t Lijkt zo jaren '60. En het komt me bekend voor. Veldkampstraat?Arie schreef:een nieuwe raadfoto uit mijn ansichtkaartenverzameling. Welke straat?
Laatst gewijzigd door frank n op di jan 22, 2013 11:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Maanstraat Twekkelerveld, hier bij de Coop in het winkelcentrum ben ik mijn werkzame leven begonnen in 1965. In die hoge flats woonden diverse gerepatrieerde Molukkers. Één van die families hielden konijnen in de aanrechtkastjes waar ze de deurtjes van hadden verwijderd en gaas hadden voorgespannen.
Laatst gewijzigd door Hendrik op di jan 22, 2013 1:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is goed HendrikHendrik schreef:Maanstraat Twekekkelerveld, hier bij de Coop in het winkelcentrum ben ik mijn werkzame leven begonnen in 1965. In die hoge flats woonden diverse gerepatrieerde Molukkers. Één van die families hielden konijnen in de aanrechtkastjes waar ze de deurtjes van hadden verwijderd en gaas hadden voorgespannen.

Nog een goed voorbeeld:Arie schreef:Het is goed HendrikHendrik schreef:Maanstraat Twekekkelerveld, hier bij de Coop in het winkelcentrum ben ik mijn werkzame leven begonnen in 1965. In die hoge flats woonden diverse gerepatrieerde Molukkers. Één van die families hielden konijnen in de aanrechtkastjes waar ze de deurtjes van hadden verwijderd en gaas hadden voorgespannen.Mooi dat je er ook meestal een persoonlijke herinnering bij hebt. Ik heb ook altijd moeite met het intikken van de naam Twekkelerveld.
- Bijlagen
-
- Twekekeleveld.JPG (22.07 KiB) 6158 keer bekeken
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Burgermeester van Veen laan, tegenover het winkelcentrum ?
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Rembrandtlaan. Hier liggen geen persoonlijke herinneringen van mij.
Het is inderdaad de Rembrandtlaan.Hendrik schreef:Rembrandtlaan. Hier liggen geen persoonlijke herinneringen van mij.
Die flats zien er zo uit.enschedeinansichten schreef:Burgermeester van Veen laan, tegenover het winkelcentrum ?