Groeten uit mooi Enschede!
- Winus
- Member
- Contacteer:
Het is natuurlijk een combinatie van de juiste stenen en de juiste ondergrond. Als het onderliggende zandpakket niet goed ingedikt is, kan de steen ook veel minder opvangen. Maar het blijft amateuristisch.
De oplossing: Alles in beton leggen. Kost een paar centen, maar dan kan je er ook weer een aantal jaar tegenaan.
De oplossing: Alles in beton leggen. Kost een paar centen, maar dan kan je er ook weer een aantal jaar tegenaan.
de kloomp'maj anhoalen
Dish hotel
Ik had er nog nooit echt goed opgelet, maar sinds ik elke dag tegen het Dish hotel aankijk>>> vindt ik het een erg lelijke gebouw. Vindt het op een goedkope vervallen oostblokland flat.
Vooral n u de omgeving iets dichter bij het van Heekplein helemaal vernieuwd is zal een renovatie goed aansluiten.
Van mij mag er stevig gerenoveerd worden, in de vorm van een hele gevel verandering, kleurverandering en lichtverandering (by night).
Wie weet of er ook plannen zijn voor het Dish hotel??????

Vooral n u de omgeving iets dichter bij het van Heekplein helemaal vernieuwd is zal een renovatie goed aansluiten.
Van mij mag er stevig gerenoveerd worden, in de vorm van een hele gevel verandering, kleurverandering en lichtverandering (by night).
Wie weet of er ook plannen zijn voor het Dish hotel??????
Dish Hotel!!!!!!!!
Nou, lulu had tijdens het werk weer eens niets te doen
dus ging ik maar weer eens naar buiten staren!!! Zag ik tot mijn verbazing dat ze bij het dish hotel (bij de rotonde) wel iets aan het bouwen zijn!!! Was me nog niet eens opgevallen!!!
* wie weet waar ze mee bezig zijn????

* wie weet waar ze mee bezig zijn????
- Winus
- Member
- Contacteer:
Volgens mij wordt dat de nieuwe ingang voor de ITC studenten. Er zijn wel plannen voor een nieuwe hoteltoren tussen het huidige Dish en het kantoor van Ten Kate Huizinga / Ten Hag. Wanneer en of dit nog uitgevoerd wordt is de vraag.
Ik stoor me trouwens niet zo aan het Dish Hotel, vind het wel een lekker power blok.
Ik stoor me trouwens niet zo aan het Dish Hotel, vind het wel een lekker power blok.

de kloomp'maj anhoalen
-
- Member
- Contacteer:
Dit slaat echt alles...

Betreffende winkel zal mij in ieder geval niet als klant zien binnenkomen.
En dan stond er nog in de krant dat de 'kunstenaars' dachten dat het als een Enschedese variant op het manneken pis nog aandacht (en toeristen) zou kunnen gaan trekken...
Wat mij betreft krijgt het een hoge nominatie voor de titel 'lelijkste pand van Enschede'.

Betreffende winkel zal mij in ieder geval niet als klant zien binnenkomen.
En dan stond er nog in de krant dat de 'kunstenaars' dachten dat het als een Enschedese variant op het manneken pis nog aandacht (en toeristen) zou kunnen gaan trekken...
Wat mij betreft krijgt het een hoge nominatie voor de titel 'lelijkste pand van Enschede'.
-
- Member
Winkeliers hardleers
Gemeente dreigt met verbod op uitstallingen
ENSCHEDE - De ondernemers in de binnenstad hangt een totaal verbod op uitstallingen boven het hoofd. De gemeente dreigt daarmee, nu blijkt dat een aantal winkeliers eerder gemaakte afspraken aan de laars lapt. Met name in De Heurne maken ze er volgens de gemeente een zooitje van met borden en rekken.
‘De goeden niet te na gesproken’ constateert Ter Horst dat er nog steeds winkeliers zijn die er een potje van maken met hun uitstallingen. In bijvoorbeeld de Korte Hengelosestraat en het Van Loenshof houden de ondernemers zich redelijk goed aan de afspraken. ‘Maar De Heurne is bijna een schrikbeeld. Die ondernemers pakken hun verantwoordelijkheid niet op. Dat geeft de straat een zeer slechte uitstraling.’
Bron
Gemeente dreigt met verbod op uitstallingen
ENSCHEDE - De ondernemers in de binnenstad hangt een totaal verbod op uitstallingen boven het hoofd. De gemeente dreigt daarmee, nu blijkt dat een aantal winkeliers eerder gemaakte afspraken aan de laars lapt. Met name in De Heurne maken ze er volgens de gemeente een zooitje van met borden en rekken.
‘De goeden niet te na gesproken’ constateert Ter Horst dat er nog steeds winkeliers zijn die er een potje van maken met hun uitstallingen. In bijvoorbeeld de Korte Hengelosestraat en het Van Loenshof houden de ondernemers zich redelijk goed aan de afspraken. ‘Maar De Heurne is bijna een schrikbeeld. Die ondernemers pakken hun verantwoordelijkheid niet op. Dat geeft de straat een zeer slechte uitstraling.’
Bron