"status" ?? Voor wie?? Volgens mij is vaak alleen de gemeente geinteresseerd in "scoren" met "goeie" voorzieningen. Wijkbewoners hebben vaak andere en betere ideen over dergelijke locaties.Bjorn schreef: status van goeie aanwezige voorzieningen, dat scoort altijd goed
Eschmarke (gehele project)
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede
- Errik
- Member
- Contacteer:
In dat geval ligt er een rol voor je weggelegd in de lokale politiek. Daar zitten nog veel meer burgers die denken dat ze het weten. En daar heb jij dan weer commentaar op, misschien kan je echt wat bijdragen daar. Je hebt toch al ervaring opgedaan in de wijkraad. :)
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
This wonderful world of purchase power
Nou heb ik toch altijd maar weer het gevoel dat juist als je een zinnige bijdrage kunt maken rondom het besturen van een stad, je juist niets in een gemeenteraad te zoeken hebt. Tenzij je natuurlijk een liefhebber bent van gekonkel en partijpolitiek geneuzel. Geef mij maar nuchter overleg en zakelijke compromissen, iets wat ik overigens zelden zie in welk politiek forum dan ook.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede