Raad de plek
Re: Raad de plek
Dit keer maar eens een fragmentje 

- Bijlagen
-
- Knipsel.JPG (9.76 KiB) 7226 keer bekeken
Als er toch veel naar gevels wordt gekeken, kunnen we misschien een raadfoto van een gevel plaatsen en daarvoor dit topic gebruiken: forum/viewtopic.php?f=4&t=1486Veteraan schreef:Och, Arie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je hebt echt de hele stad afgesjouwd. Ik had er inderdaad verschillende zien hangen - kijkend naar de gevels - maar jij overtreft alles!
Is dit een restant van een actie om Enschede shoe-city te maken? Of stinken die schoenen zo erg dat ze naar buiten moeten en dan uiteraard hoog hangen om niet te snel gejat te kunnen worden.Ik vind het leuker staan dan halve fietsen in een lantaarnpaal.
Prima.
Moet ik het kleine fragmentje meenemen naar dat andere topic?
Nee hoor laat maar staan, maar je mag daarbij nog wel een hint gevenVeteraan schreef:Prima.

Te vinden bij een oud kruispunt
......nee dat is niet juist.
Te vinden bij een kruispunt.
Ach, nu heb ik het eigenlijk al gezegd. Volgens mij ken je elk steentje in Enschede en omgeving.
......nee dat is niet juist.
Te vinden bij een kruispunt.
Ach, nu heb ik het eigenlijk al gezegd. Volgens mij ken je elk steentje in Enschede en omgeving.
Kruispunt De Klomp?
Nee, niet bij De Klomp.
Ik mag niemand op het verkeerde been zetten..... Dus, het was een oud kruispunt.
Ik mag niemand op het verkeerde been zetten..... Dus, het was een oud kruispunt.
- enschedeinansichten
- Member
- Contacteer:
Enschede heeft maar 1 kruispunt dat officieel zo heet en dat is Kruispunt de Graaf (met 1 F).
Ik kan het niet vinden in het stratenboek en site van de gemeente, is het wel een officiële naam.
Ik kan het niet vinden in het stratenboek en site van de gemeente, is het wel een officiële naam.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Nee, Enschedeinansichten, dat is een ander verkeerd been, hoeveel verkeerde benen hebben we nog? ... :0
Geen kruispunt als naam. Het gezochte staat niet bij een oud kruispunt, want dat punt is erg veranderd.
Misschien zo: het gevraagde staat op een plek waar vroeger een punt was waar wegen samen kwamen.
Geen kruispunt als naam. Het gezochte staat niet bij een oud kruispunt, want dat punt is erg veranderd.
Misschien zo: het gevraagde staat op een plek waar vroeger een punt was waar wegen samen kwamen.
wel 5 ....,
eigenlijk 4,
maar vaak 5 genoemd
eigenlijk 4,
maar vaak 5 genoemd
Ik ken wel cafetaria de vijfsprong aan de Deurningerstraat, maar dat zal het wel niet zijn 

Nee, Arie, dat bedoel ik ook niet.Arie schreef:Ik ken wel cafetaria de vijfsprong aan de Deurningerstraat, maar dat zal het wel niet zijn
Ik was al bang dat ik mensen op het verkeerde been zouden zetten, maar niet dat het zo ernstig zou zijn. Het is ook niet cryptisch bedoeld.
Maar als ik zeg: dit pand staat bij een kruising waar 4, maar eigenlijk 5 straten bij elkaar komen. Het was een kruispunt, maar is nu een rotonde …. Tja, dan weet je alles!

Dan is het dus dit pand
- Bijlagen
-
- emmastraat hoek haaksbergerstraat.jpg (17.24 KiB) 7195 keer bekeken
Helemaal goed, Arie
Dus kleine fragmentjes, zonder teveel hintjes zijn ook mogelijk. Tja, dan is mijn truckenbox leeg.

Dus kleine fragmentjes, zonder teveel hintjes zijn ook mogelijk. Tja, dan is mijn truckenbox leeg.
Mooi dus. Wat vind je van de foto van het kruispunt Haaksbergerstraat, Rpperdastraat, C.F. Klaarstraat? De panden rond om heen zijn er nu niet meer.
Ja, dat kruispunt heeft mijn voorliefde. Zo zou het weer moeten worden gemaakt.Arie schreef:Mooi dus. Wat vind je van de foto van het kruispunt Haaksbergerstraat, Rpperdastraat, C.F. Klaarstraat? De panden rond om heen zijn er nu niet meer.
Wat een onzin.... met het verkeer van vandaag .... maar áls zoiets mogelijk was, dan hadden we een overdaad een toeristische aanloop. Zulke mooie panden! Uiteraard met de oorspronkelijke winkels, geen Scapino, Etos, Douglas, of dat soort eenheidsworstwinkels. Wat een droom. Wees niet bang, ik ben wakker.

Weer een uit de oude doos. Lijkt mij dit keer niet moeilijk.
- Bijlagen
-
- zoekfoto.jpg (33 KiB) 7192 keer bekeken