Patisserie Mrs. Brown in Enschede breidt uit met thee- en koffiehuis
Gepubliceerd op: 04/01/2017
Patisserie Mrs. Brown in Enschede breidt uit met thee- en koffiehuis
De zoete lekkernijenzaak Mrs. Brown aan de Walstraat is aan het verbouwen. De patisserie heeft de leegstaande ruimte naast de zaak erbij gehuurd en gaat die ruimte inrichten als thee- en koffiehuis.
Eigenaresse Rianne Reterink had twee jaar geleden bij het openen van haar eigen zaak de droom haar patisserie uit te breiden, maar vond dat destijds nog iets te ambitieus. De situatie is nu zo veranderd dat de droom uitvoering krijgt. Reterink merkt dat het op dit moment heel goed met haar zaak gaat en dat de tijd goed is om extra activiteiten te ontwikkelen.
Formule
De koekbakker wijkt met de opening van haar thee- en koffiehuis niet af van haar formule, zo worden alleen zoetigheden en warme dranken geserveerd.
Eigen koffieboon
Bij de opening onthult de eigenaresse de menukaart voor het koffiehuis. ,,Ik wil er nog niet te veel over kwijt, maar er komen in ieder geval nieuwe gebakjes en Mrs. Brown krijgt een eigen koffieboon'', vertelt de eigenaresse.
Franse uitstraling
Bij de verbouwing krijgt ze veel hulp van haar vrienden en familie zodat het klaar is voor de grote opening op vrijdag 17 februari. Rianne Reterink: "Het koffiehuis krijgt een Franse uitstraling. Als mensen aan Mrs. Brown denken, zien veel mensen een oude tante met een grijze knot voor zich. Met de aankleding van mijn zaak wil ik die gedachte een beetje doorbreken."
bron:
http://www.tvenschedefm.nl/patisserie-m ... tem?942472