Ik zal morgen proberen een paar foto's van de voorkant te maken. Het wordt warempel geen " klein weenkelke". Was al een paar keer in Groningen bij Hornbach. Maar dat staat in een afgelegen stuk terrein zonder gebouwen in de omgeving waarmee je kunt vergelijken.Twekkelerveld schreef: ↑za okt 09, 2021 9:20 pm Ik stond voor het verkeerslicht, dus de voorkant fotografen ging een beetje moeilijk. Het tuincentrum gedeelte is trouwens ook heel mooi geworden, maar ik heb nog geen kans gehad om dat op de foto te zetten.
En over het Hof van Baurichter: Het is nog steeds niet af! Het lijkt me dat die woningen in de verkoop gaan(niet in de verhuur!) en dat ze gezien de oplopende huizenprijzen ze geen enkele moeite doen om het snel op te leveren. Per maand uitstel stijgt de verkoopprijs zullen ze wel denken.Getfertsingel, hoek Cromhoffsbleeksweg:
(Janninkkwartier, Blok D) (V-2021-4355): het bouwen van 20 grondgebonden woningen, het realiseren van 20 parkeerplekken en plaatsen van een bouwbord (nieuwe uiterste beslistermijn d.d. 10 november 2021)
Zou zomaar een mooie plek voor Zwei Brüder kunnen zijn, ze hebben bij het verlaten van het V&D pand al gezegd dat Enschede nog steeds een optie is.Boriq schreef: ↑wo okt 13, 2021 9:47 am Opmerkelijke vergunningsaanvraag die al een en ander doet vermoeden:
STADSDEEL OOST
▬ Spaansland 11 (V-2021-5824): handelen in strijd met regels ruimtelijke ordening t.b.v. het vestigen van een supermarkt (ingediend d.d. 29 september 2021)
Het mag geen verrassing zijn dat Spaansland 11 het adres van de Praxis is, alvast voorsorteren op een nieuwe AH XL in Enschede?
Een nieuwe albert heijn lijkt me niet helemaal nodig, aangezien er op winkelcentrum zuid ook een nieuwe albert heijn bij komt. Zwei Bruder (of een Die Grenze MEGASTOREBoriq schreef: ↑wo okt 13, 2021 9:47 am Opmerkelijke vergunningsaanvraag die al een en ander doet vermoeden:
STADSDEEL OOST
▬ Spaansland 11 (V-2021-5824): handelen in strijd met regels ruimtelijke ordening t.b.v. het vestigen van een supermarkt (ingediend d.d. 29 september 2021)
Het mag geen verrassing zijn dat Spaansland 11 het adres van de Praxis is, alvast voorsorteren op een nieuwe AH XL in Enschede?