B&S Park: Grolsch Veste
Re: B&S Park: Arke-Stadion
Vervolg op deze (indrukwekkende) foto......... klik
waarop te zien is dat de tribune-elementen ook al in opbouw zijn.

waarop te zien is dat de tribune-elementen ook al in opbouw zijn.

-
- Member
Dit wordt echt een supervet stadion! 

Gaat snel man!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Foto van de actuele bouw zoals vanmorgen in de TC Tubantia stond.
http://www.tctubantia.nl/regio/twente/2 ... uwspel.ece
http://www.tctubantia.nl/regio/twente/2 ... uwspel.ece
Ja dit project, en het kon ook niet anders, blijft nu ook bij het grote publiek (en media) niet meer onopvallend(het is er soms gewoon druk met kijkers).
Het bouwtempo ligt echt zo gigantisch hoog, dat je het haast niet kunt voorstellen hoe snel het gaat.
Fantastisch bouwproject
De foto van gisteren toonde aan dat er een begin is gemaakt met het aanleggen van de tribune-elementen, vandaag zijn alweer over de gehele breedte van de nieuwe Hoofdtribune de tribune-elementen zichtbaar.
De foto in de krant geeft maar eens aan hoe groot het project daadwerkelijk is
.
Nog eentje van mij dan .....

Het bouwtempo ligt echt zo gigantisch hoog, dat je het haast niet kunt voorstellen hoe snel het gaat.
Fantastisch bouwproject

De foto van gisteren toonde aan dat er een begin is gemaakt met het aanleggen van de tribune-elementen, vandaag zijn alweer over de gehele breedte van de nieuwe Hoofdtribune de tribune-elementen zichtbaar.
De foto in de krant geeft maar eens aan hoe groot het project daadwerkelijk is

Nog eentje van mij dan .....

Ik zie alleen nog niks terug van die zogenaamde parabolische vorm in de tribunedelen!!
Die komt er vanzelf in wanneer meer mensen plaats nemen op de tribune
.

PS : Je kunt op de 3de verdieping nog goed de huidige kijkgaten van de 1ste ring zien.
Deze waren al op zo'n 15 meter hoogte gelegen, en diegene die in het stadion zitten, weten hoe hoog het er van daarboven al uitziet.
Straks komen deze zelfde kijkgaten ook weer op de 2de ring.

-
- Member
Er wordt flink overgewerkt hiezo. ik zat net ff naar de webcam te kijken (19:00uur), en er is nog volop activiteit 
Of wordt er ook al in ploegen gewerkt?

Het Dak Gaat eraftwekkelerveld schreef:Er wordt flink overgewerkt hiezo. ik zat net ff naar de webcam te kijken (19:00uur), en er is nog volop activiteit
- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Dacht dat het spektakel zou worden,maar zo ongeveer om kwart over negen,ging dit stukje dak eraf:

Waren er nog meer op afgekomen;

Waren er nog meer op afgekomen;

Een lang wief is een ladder in huus!
Goed dat ik ben thuisgebleven. Mag ik de foto eventueel gebruiken voor m'n weblog?
- Tony S.
- Member
- Contacteer:
Op twente.nl kun je het inderdaad ook nog wat duidelijker zien.Heb het zelf eigenlijk alleen aan de kant van Vak-P gezien.Van de voorkant kun je zien dat het stukje toch wat groter was.Maar ik had gedacht dat ze het hele dak er ineens af zouden tillen met een paar hijskranen,dus het was toch wel een teleurstelling dat het alleen maar dit stuk(je) betrof,was dus meer symbolisch!
Een lang wief is een ladder in huus!
Als je gaat aankondigen dat het dak eraf gaat, moet het dak er ook helemaal af.