Centrum: H.J. van Heekplein
Het H.J. van Heekplein, het is leuk, gezellig en modern. Op een middag als vandaag waren er hordes mensen te vinden, zittend op bankjes een ijsje etend of zich begevend in zomertenue van de ene naar de andere zijde. Iedereen goed gehumeurd en wel, 't leek net een reclamefolder. 8)
Wat mij betreft is dit hele project nu wel geslaagd. :okay:
Wat mij betreft is dit hele project nu wel geslaagd. :okay:
- Errik
- Member
- Contacteer:
Ik las in de huisaanhuis dat er een vergunning is verleend voor de bouw van een appartementengebouw en een winkel aan de Kuipersdijk 10-12-14.
Het gaat op het pand naast het postkantoor, tegenover V&D. Ik heb daar nog geen ontwerp van gezien. Het komt wel op een zeer beeldbepalende plek te staan, dus ik ben zeer benieuwd.
Gezien de omgeving verwacht ik iets moderns, maar stiekem hoop ik op iets historiserends.
Het gaat op het pand naast het postkantoor, tegenover V&D. Ik heb daar nog geen ontwerp van gezien. Het komt wel op een zeer beeldbepalende plek te staan, dus ik ben zeer benieuwd.
Gezien de omgeving verwacht ik iets moderns, maar stiekem hoop ik op iets historiserends.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
This wonderful world of purchase power
-
- Member
-
- Member
-
- Member
-
- Member
- Contacteer:
Als je dan toch met hamer en beitel aan de slag wil, spaar je energie dan even... Over een maand of zo ga ik waarschijnlijk een keuken en badkamer uitbreken, en moet dan heel veel tegeltjes van de muur en vloer afhakken...schaapje_martin schreef:Ik wil zelfs wel een handje helpen met het slopen, ik neem een hamer en een beitel mee. :D

-
- Member
- Contacteer:
Dat ben ik wel van plan. Een zeer klein huurappartementje achter op het Velve gaat na 4 jaar toch wel wat vervelen. Ik ga een appartement in het centrum kopen, op bijna letterlijk een steenworp afstand van het Van Heekplein, met bioscoop, theater, muziekkwartier en (Oude) Markt op maximaal enkele minuten loopafstand.