Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Nieuwsberichten uit de stad.
sushy

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door sushy »

Avenue nieuw op stadserf


Herenmodezaak Avenue heeft zich aan de Haverstraatpassage gevestigd.

Vanmiddag is een openingsfeest voor genodigden, morgen begint de verkoop.

Eigenaar van Avenue is Martijn van Doorn. Het is de eerste zaak van de 27-jarige Needenaar, die eerder onder meer bij kledingszaak Score in Enschede werkte. Van Doorn mikt op exclusieve mode voor mensen tussen de twintig en veertig jaar.

In genoemd pand, hoek Noorderhagen/Haverstraatpassage, was tot voor kort Croco Ledermode gevestigd. Die zaak heeft ongeveer vijftien jaar bestaan.
Bron:TCT

Er is ook al een website; http://www.avenueclothing.nl
Dahoas

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Dahoas »

mwoah lijkt mij een beetje een netniet zaak gezien de merken. niet echt exlusief ofzo. lijkt me een beetje een slap aftreksel van setpoint.

ga morgen maar eens ff kijken.

ze moeten hier een keer met een dockers store ofzo komen heb je in den haag ook das echt chill gewoon winkels die maar een merk verkopen.
TA
Member
Member
Berichten: 761
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 4:05 pm
Locatie: Enschede

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door TA »

Qua aanbod is het toch niet slecht hoor. Ga morgen er ook maar eens langs denk ik. Even een kijkje nemen.
Maar ja, de haverstraatpassage, ik blijf het een net niet straatje vinden. Er is in de moderningsdrift gewoon teveel lelijke nieuwbouw gepleegd.
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Fir »

Dat Smaak is toch ook een aanwinst, afgelopen zaterdag nog wezen lunchen, duurde wat lang een uurtje voor een lekkere pasta, maar erg lekker en ook een enorme keuze aan wijn! pff een glas droge rose vak na je ontbijtkoek als ontbijt is trwouens af te raden ;)

Nu nog de traiteur beneden uitproberen..
It's Ok love
sushy

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door sushy »

Dahoas schreef:mwoah lijkt mij een beetje een netniet zaak gezien de merken. niet echt exlusief ofzo. lijkt me een beetje een slap aftreksel van setpoint.

ga morgen maar eens ff kijken.

ze moeten hier een keer met een dockers store ofzo komen heb je in den haag ook das echt chill gewoon winkels die maar een merk verkopen.
Als je de merken niet kent zijn het natuurlijk niet gelijk netniet merken..ik ken een aantal winkels in het westen waar ze deze merken ook verkopen en dat zijn stuk voor stuk exclusieve zaken.
The Prodigy
Member
Member
Berichten: 25
Lid geworden op: di mar 22, 2005 7:40 pm
Locatie: 074

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door The Prodigy »

Als je de merken niet kent zijn het natuurlijk niet gelijk netniet merken..ik ken een aantal winkels in het westen waar ze deze merken ook verkopen en dat zijn stuk voor stuk exclusieve zaken.
Drykorn!, om maar eens een merk te noemen.
xxx

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door xxx »

chasin is inderdaad een aanwinst, veel passanten die echter de haverpassage inlopen,
draaien toch na een tiental meters (stoppen en kijken de passage in ) weer om.
mensen verwachten niet veel meer van de haverstraatpassage.
sushy

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door sushy »

Chasin??? Volgens mij heb je het over de hofpassage ;)
xxx

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door xxx »

ja , ik weet dat dat onder de hofpassage valt, maar voor mij (en voor velen) is het een verlengde van de haverstraat, enige wat ik er mee wil zeggen dat het een AANWINST is,
ook al valt het net onder een andere straatnaam..
sushy

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door sushy »

Dat kan wel zijn..maar zie liever nieuwe winkels in de Haverstraatpassage omdat ik deze winkelstraat veel gezelliger vind dat zo'n overdekt winkelcentrum zoals de hofpassage. Vind bijna elke winkel een aanwinst voor de stad..alles beter dan leegstand. Er is trouwens een nieuwe schoenenzaak geopend in de heurne..ze hebben er erg leuke sneakers.
Oosterse schone

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Oosterse schone »

Ik vind Avenue helemaal goed. Eindelijk een mannenzaak die begrijpt dat het niet een Italiaans krijtstreeppak moet zijn met een dubbele Windsor stropdas ( :( so 2005!). Sophisticated en trendy. Hans Ubbink is echt geen net niet merk.
Laten we hopen dat de Enschedese man het een beetje begrijpt want het is wel vooruitstrevend. :yes:
Oosterse schone

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Oosterse schone »

Dat stuk Haverstraatpassage is gaaf. Laten ze de straat een andere naam geven, het slaat nergens op dat dat bij het lelijke stuk hoort.
Dahoas

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Dahoas »

ben ook niet zo van de italiaanse mode. veel te gladjes over het algemeen. bovendien is het niet echt meer exclusief ofzo iedereen loopt er zowat in rond dus dan is de lol er ook wel een beetje af.
TA
Member
Member
Berichten: 761
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 4:05 pm
Locatie: Enschede

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door TA »

Dahoas schreef:ben ook niet zo van de italiaanse mode. veel te gladjes over het algemeen. bovendien is het niet echt meer exclusief ofzo iedereen loopt er zowat in rond dus dan is de lol er ook wel een beetje af.
huh?
Sorry hoor, maar dit is ten eerste geen Italiaanse mode, maar meer scandinavisch. Daarnaast lopen er zeker in Enschede, maar heel weinig mensen rond in Italiaanse mode.
Ik voeg even een voorbeeld bij van echte Italiaanse mode, en dan moet je zelf maar concluderen of er veel mensen in Nederland en zeker in Enschede in rondlopen:


Afbeelding

Nederlanders zijn veel te bescheiden om zich zo te kleden.
xxx

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door xxx »

of het nu italiaans of scandinavisch is..
je moet al eerst 2x kijken of dit uberhaupt MANNEN mode is :o
laat staan dat je kan zien dat het een MAN is...

geef mij dan maar de CHASIN types, maar goed..voor ieder wat wils op deze planeet
Hans van Dijk

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Hans van Dijk »

TA schreef: Afbeelding

Nederlanders zijn veel te bescheiden om zich zo te kleden.
Volgens mij heeft dat weinig met bescheidenheid te maken, en eerder met nuchterheid.
Nederlanders zijn daar niet zo mee bezig als bijvoorbeeld Italianen.

In Nederland krijgt die gozer van 95% van de mannen waarschijnlijk direct het predicaat Homo op zijn voorhoofd.
En de gemiddelde hetero man zal daar niet mee geassocieerd willen worden, lijkt mij.

Ik heb niets tegen homo’s hoor, maar ik hoef er ook niet zo nodig voor aangezien te worden,
En in die kleding loopt je daar behoorlijk kans op denk ik.
Oosterse schone

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Oosterse schone »

Italiaans, Scandinavisch, homo, niet-homo. Ieder zijn ding. Een ding is zeker: het is voor de Enschedese man erg vooruitstrevend.
Ik als vrouw geef de voorkeur aan een man gekleed in Avenue-kleding dan een jongen in Chasin. Dus blij :)
Dahoas

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Dahoas »

met italiaans bedoel ik de standaard armani, gucci en dolce & gabana troep. en ja daar lopen zat enschedeers in rond. vind dr niets aan.
Robert

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door Robert »

Ook goedemorgen. :D
sushy

Re: nieuwe winkels in de haverstraatpassage

Bericht door sushy »

Vind Chasin echt een merk waar elke boer al in loopt...geef mij maar zo'n winkel als avenue..eindelijk eens wat anders!
Plaats reactie