Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

B&S Park: Grolsch Veste

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Ahum, wie heeft mijn tekst gequoted? aangezien ik het zelf niet geweest ben..........vreemd :roll:
Die twee zinnen, waren eerst in één post ondergebracht, nu zijn ze opeens in tweeen gesplits en is een deel zelfs geciteerd.
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Waarschijnlijk wou je je oorspronkelijke bericht wijzigen maar heb je inplaats van op ''wijzig" op "citeer" geklikt.
ESG

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door ESG »

ik ben vandaag ff langs het stadion gefietst en heb wat foto`s gemaakt met mn nieuwe camera
Toevallig ook bezig geweest aan de Bosweg, Nieuwe Grensweg aan de andere kant van de Hengelosestraat? Daar was vanmiddag iemand bezig met fotograferen toen ik daar fietste..

Ontopic:
't Schiet behoorlijk op daar. Wordt een redelijk stadion zo voor een middenmoter. :roll:
wesley

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door wesley »

is dat bij de nieuwe schaatsbaan daar was ik wel ff 2 foto`s gemaakt;)
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Uitbreiding krijgt steeds meer vorm
De uitbreiding van het Arke Stadion krijgt steeds meer vorm. De contouren worden steeds meer zichtbaar. Thuis bij FC Twente.nl nam een kijkje op de bouw en sprak met uitvoerder Erik Fokkink.

Aan de lange zijde zijn de prefab-onderdelen inmiddels opgestapeld, waardoor de contouren van de ruimten op de begane grond te zien zijn. Ook de staanders zijn gezet en de koppelbakken geplaatst. Op de plek van het home van de Vriendenkring en het Zwanenbergcafé zijn sleuven gemaakt voor de riolering. Maandag 18 februari is er begonnen met het leggen van de vloer op de eerste verdieping. Vervolgens plaatst men de staanders op de eerste verdieping.
Op de korte zijde is de fundatie nagenoeg klaar. Dinsdag wordt dit afgerond. In week 9 wordt op de korte zijde begonnen met het zetten van de kolommen. Aan de lange zijde plaatst men in diezelfde week de vloer op de tweede verdieping. Tot dusver verloopt de bouw volgens planning.

Thuisbijfctwente
ESG

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door ESG »

is dat bij de nieuwe schaatsbaan daar was ik wel ff 2 foto`s gemaakt;)
Nee, meer achter de UT.
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

De vonken vliegen er vanaf zo snel als het gaat

Langezijde

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5 Wat mot dat
Afbeelding

#6
Afbeelding

#7
Afbeelding

#8
Afbeelding

Kortezijde

#9
Afbeelding

Kraan

#10
Afbeelding

#11
Afbeelding

#12
Afbeelding

#13
Afbeelding

#14
Afbeelding

#15 Click to watch
Afbeelding
Gebruikersavatar
Q.
Member
Member
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo mar 21, 2004 9:03 pm
Locatie: Utrecht

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Q. »

Mooi hoor!
Je kan Q uit Twente halen, maar je kan Twente nooit uit Q halen.
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Eigenlijk zou je hier een tent moeten opzetten om alles bij te kunnen houden want het verandert er haast met het uur. Een cam zou er zeker ook niet misplaatst zijn want ze staan er zeker niet stil.
Martin

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Martin »

Sodeju! Wat een tempo. :)
Tiroler

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Tiroler »

Helmerhoeker schreef:Een cam zou er zeker ook niet misplaatst zijn want ze staan er zeker niet stil.
Die cam komt er binnenkort.

Had trouwens niet gedacht dat het stadion zo idioot snel zou gaan. De eerste verdieping staat al, kan niet wachten totdat de nieuwe tribunes de lucht inschieten. Jaren op zitten wachten, en binnenkort gaat het geweld beginnen, heerlijk! :beer:
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Fir »

Snel, een behoorlijk tempo maar verbazingwekkend is dit toch niet? Het moet al na de zomer opgeleverd worden, wel en mooie fotoreportage.
It's Ok love
Tiroler

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Tiroler »

Fir schreef:Snel, een behoorlijk tempo maar verbazingwekkend is dit toch niet? Het moet al na de zomer opgeleverd worden, wel en mooie fotoreportage.

Als je goed nadenkt is het inderdaad niet zo verwonderlijk, maar toch 'schrik' ik me elk weekend weer een ongeluk. :D Elke week zie je gewoon duidelijk vooruitgang.
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Zoals vandaag ook, ze zijn alweer met de 2e verdiepingsvloer begonnen :okay:

Tiroler, waar heb je trouwens vandaan dat er een cam geplaatst gaat worden? Enig idee wanneer dit te verwachten valt?
Perceptor

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Perceptor »

Met die prefab elementen kun je ook mooi snel bouwen.
Gaat alles wat rood is op de impressies van golfplaten gebouwd worden? Dan zijn ze over anderhalf maand wel klaar met de verbouwing lijkt me zo :-P
Tiroler

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Tiroler »

Helmerhoeker schreef: Tiroler, waar heb je trouwens vandaan dat er een cam geplaatst gaat worden? Enig idee wanneer dit te verwachten valt?
Je hoort we; 's wat. Zsm komt die camera. Oke...pin me er niet op vast, maar een week of 2?


GVD wat heerlijk dat stadion, voor velen een 'leuke' verbouwing, maar heb hier zelf sinds 2001 naar toegeleefd, elk jaar weer die totaal niet stille hoop dat we zouden verdubbelen, nu zelfs met een L-vorm, also mit Doppelpotenzial.

Ga nu pitten, mooie avond gehad met de Dokter :D
ESG

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door ESG »

Ga nu pitten, mooie avond gehad met de Dokter
:o Geplaatst: vr feb 22, 2008 8:13 am :o

En dan ook nog een redelijk samenhangend en helder verhaal afsteken met woorden als 'doppelpotenzial'. Knap hoor :D
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

De bezwaren zijn vooralsnog ook terug getrokken :).

Overigens is een tijdje geleden de cam van het Muziekkwartier op TV Oost weggehaald, nu zou je toch eigenlijk wel een cam gericht op het Arke Stadion verwachten ?
De Zwolle-cam op en bij TV Oost, is ook gericht op het nieuwe stadion aldaar.
Peter Luca

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Peter Luca »

Klopt, maar daar staat die toch al heel lang op gericht? Ook nog toen het oude stadion op dezelfde locatie stond...
Twekkelerveld
Member
Member
Berichten: 1710
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:02 pm
Locatie: Enschede

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Twekkelerveld »

Afbeelding
Plaats reactie