Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

B&S Park: Grolsch Veste

Informatie en vorderingen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winus
Member
Member
Berichten: 2339
Lid geworden op: zo mar 14, 2004 11:09 pm
Locatie: Amsterdam / Enschede
Contacteer:

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Winus »

Kunnen ze daar in die buurt niet langzaam bouwen? :p
de kloomp'maj anhoalen
Twekkelerveld
Member
Member
Berichten: 1710
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:02 pm
Locatie: Enschede

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Twekkelerveld »

wanneer is de opening? volgende week :D
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Ja echt snel hé :okay: , mooie foto's :yes:
Rik

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Rik »

Dit is idd. vrij rap :o
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Ze willen het waarschijnlijk voor volgende week afhebben omdat de bouw dan stopgezet kan worden door twee van die klagers. Waarvan er eeen duidelijk in de krant aangeeft dat zijn grootste klacht het geluidsoverlast van Go-planet is maar omdat de gemeente hem daarin heeft laten stikken maar gaat zeuren om het Arke-stadion. Zielig figuur :cry:
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Ja en de krant deed daar gisteren ook weer een schepje bovenop, om deze mensen nog meer op de kast te krijgen :(.
Overigens zorgt het nieuwe stadion er alleen maar voor dat minder geluid vanaf Go-Planet richting stad word gedreven, das toch alleen maar goed nieuws voor deze inwoners ? :hi:
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Onbegrijpelijk maar waar, het nieuwe Arke Stadion blijkt al uitverkocht te zijn, er staan zelfs alweer 1000 mensen op de wachtlijst.
Maar vraag me af of deze verhalen wel kloppen ?
Tiroler

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Tiroler »

INVISIBLE schreef:Onbegrijpelijk maar waar, het nieuwe Arke Stadion blijkt al uitverkocht te zijn, er staan zelfs alweer 1000 mensen op de wachtlijst.
Maar vraag me af of deze verhalen wel kloppen ?
Ik kan er met m'n kop ook niet bij. 1,5 maand geleden waren er nog 1.500 plekken vrij, twee weken geleden 500, vorige was alles weg en nu ineens een overschot van 1000 volgens jou. Wellicht wordt hier een oude verkooptruc toegepast, de schaarste die geen schaarste is.

Dat het uitverkocht is geloof overigens wel. Heb me geen moment zorgen gemaakt of dat stadion wel vol zou komen en of het vol blijft. Voetbal is hot en Twente is hot.

Maak me wel een klein beetje zorgen over de kwaliteit van de nieuwe supporters die erbij komen, maar in het kader van anpass'n of oprott'n zal dat wel snel integreren :D
Gebruikersavatar
Fir
Member
Member
Berichten: 495
Lid geworden op: do jul 01, 2004 9:52 pm
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Fir »

Je zal zeker minder fanatieke supporters erbij krijgen. Dat hoort nu eenmaal bij expansie. Dus of groeien of altijd klein maar fanatiek blijven. Verder is het wel belangrijk dat je het fanatieke deel bij elkaar houdt en niet zoals in de arena dit verspreid.
It's Ok love
Martin

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Martin »

En hoppa. 8)

FC Twente kan voorlopig verder met de uitbreiding van het Arke Stadion.

Omwonenden hadden de Raad van State om een bouwstop gevraagd tot hun bezwaren tegen de uitbreiding zijn behandeld. Maar omdat de bouw pas na de zomer klaar is, vindt de Raad van State de zaak niet zo urgent dat de werkzaamheden moeten worden stilgelegd. FC Twente wil het aantal plaatsen in het Arke Stadion verdubbelen tot 24.000. Later staat nóg een uitbreiding gepland. De omwonenden zijn bang voor geluids- en verkeers-overlast.


rtv oost
Gebruikersavatar
rr1991
Member
Member
Berichten: 911
Lid geworden op: do dec 01, 2005 2:56 pm
Locatie: Auckland, New Zealand

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door rr1991 »

Geluidsoverlast is nogal onzin... Verkeersoverlast zal zeker wel sprake van zijn, eens in de 2 weken :roll: Doorbouwen die handel 8)
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Fir schreef:Je zal zeker minder fanatieke supporters erbij krijgen. Dat hoort nu eenmaal bij expansie. Dus of groeien of altijd klein maar fanatiek blijven. Verder is het wel belangrijk dat je het fanatieke deel bij elkaar houdt en niet zoals in de arena dit verspreid.

Daar maak ik me bij deze uitbreiding van het stadion nu juist helemaal niet druk om, ben er zelfs van overtuigd dat er fanatieke supporters aan toegevoegd gaan worden.
Veelal jongeren en een grote groep van middelbare leeftijd heeft nooit aanspraak kunnen maken op het huidige stadion, aangezien alle plekken al jaren bezet waren, deze groep komt juist nu aan de beurt.
Ik kan dit uit eigen kringen alleen al opmerken, er komen straks een x aantal bij die voorheen nooit (of alleen tijdens kaartruil) naar een wedstrijd heengingen, maar wel erg trouw achter de club staan.

Nee daar maak ik me dus niet druk om.
Martin

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Martin »

In Heerenveen kon het ook, dus moet dat inderdaad hier ook wel lukken. :okay:
Berealste

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Berealste »

Even voor de duidelijkheid, omwonenden hebben nu een protest ingediend tegen de ingebruikname van het stadion. De bouw mag dan wel gewoon doorgaan, maar als ze gelijk krijgen kan het dus zijn dat we begin volgend seizoen met een lege tweede ring komen te zitten. :down:
Gebruikersavatar
Tony S.
Member
Member
Berichten: 432
Lid geworden op: wo jun 07, 2006 8:23 am
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Tony S. »

Ze krijgen geen gelijk!Mocht dat wel gebeuren,dan ben ik ervoor een groot scherm neer te zetten bij die Bijkerk in de tuin,kunnen de `tweede ringers` daar kijken!Die keerl hef de tuin groot zat! :D
Een lang wief is een ladder in huus!
Twekkelerveld
Member
Member
Berichten: 1710
Lid geworden op: di nov 07, 2006 7:02 pm
Locatie: Enschede

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Twekkelerveld »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
wesley

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door wesley »

ik ben vandaag ff langs het stadion gefietst en heb wat foto`s gemaakt met mn nieuwe camera
Bijlagen
Afbeelding 005.jpg
Afbeelding 004.jpg
Afbeelding 003.jpg
Afbeelding 002.jpg
Afbeelding 001.jpg
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

Bedankt voor de update :okay: , en het gaat erg snel, er zijn nu alweer grote verschillen zichtbaar met afgelopen week (vooral foto 1 laat dit goed zien).
INVISIBLE

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door INVISIBLE »

INVISIBLE schreef:Bedankt voor de update :okay: , en het gaat erg snel, er zijn nu alweer grote verschillen zichtbaar met afgelopen week (vooral foto 1 laat dit goed zien).
Nu alleen hopen dat onze plaatselijke FC het hoofd koel houdt !!
Helmerhoeker

Re: B&S Park: Arke-Stadion

Bericht door Helmerhoeker »

Wesley, welkom op het forum.
Mooie start om zo met een update te beginnen :okay:
Plaats reactie