Groeten uit mooi Enschede!
De straatjes vallen niet echt negatief op in het winkelgebied. Het zijn typische bevoorradingsstraten voor de grotere winkels (bv C&A wordt langs die kant bevoorraad). Af en toe duiken er wel eens plannen op maar die hebben eigenlijk alleen betrekking op toevoegen aan de achterkant van de winkels aan het VHP of van Loenshof (magazijn e.d.).
Uitbreiding met winkels lijkt me niet echte een plus. Zoveel bestaansruimte voor meer winkels zie ik zo niet.
Mss iets voor kantoorachtige ontwikkelingen, maatschappelijke voorzieningen icm wonen op de verdieping?
Uitbreiding met winkels lijkt me niet echte een plus. Zoveel bestaansruimte voor meer winkels zie ik zo niet.
Mss iets voor kantoorachtige ontwikkelingen, maatschappelijke voorzieningen icm wonen op de verdieping?
Er moeten meer kantoor m² naar Enschede getrokken worden .
Daar kan de stad de groei vandaan halen .
Maar dan moet de gemeente er wel wat aan doen .
Ik geloof dat de gemeente hierin te weinig lef toont en ook te weinig aanbied op dit vlak .
Gooi een stuk grond in de aanbieding en geef projectontwikkelaars hun visie erop en is het wat, dan laat je het realiseren .
Ze zijn veel te lief hier .
Het moet hier allemaal van appartementen komen .
Daar kan de stad de groei vandaan halen .
Maar dan moet de gemeente er wel wat aan doen .
Ik geloof dat de gemeente hierin te weinig lef toont en ook te weinig aanbied op dit vlak .
Gooi een stuk grond in de aanbieding en geef projectontwikkelaars hun visie erop en is het wat, dan laat je het realiseren .
Ze zijn veel te lief hier .
Het moet hier allemaal van appartementen komen .
- Errik
- Member
- Contacteer:
Bedrijven moeten zich hier wel willen vestigen. Dat gaat zo makkelijk nog niet. Het feit dat er van alles aan wordt gedaan om Enschede als stad aantrekkelijker te maken moet je ook zien als onderdeel van een campange om bedrijven naar Enschede te lokken.
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase power
This wonderful world of purchase power