Jaja, het is kerstvakantie en je bent een beetje uit je neus aan het peuteren. Je herinnert je die tijd dat je als een soort van zijtakje van je studie kruispunten aan het tekenen was volgens de "Duurzaam en veilig" norm. Vervolgens besluit je eens ff een paar uurtjes te prutsen

Beschouw het als een soort van alternatieve toekomstvisie
Rood is primaire (lees 80 of 70 km/h) weg; geel is secundair (50, 30 km/h, geen uitgebreide opritten oid, groen is busbaan en is in principe alleen toegankelijk voor bussen. Fietspaden erbij werd me ff te gortig

)
Ideetjes;
-Éen big ass verkeersplein voor de ingang van UT
-Kruispunt hengelosestraat wordt een T-splitsing (veel beter doorstroming en hoeft minder groot te zijn)
-Parallelwegen worden busbanen en eventueel bestemmingswegen
-Hengelosestraat tussen deze T-splitsing en rotond twee baans, geen nut om dat kleine stukje tussen de voorsorteervakken enkelbaans te maken (een grote voorsorteerzone), idem Auke Vleer tussen rotondes
-Her en der extra bestemingswegen, GEEN directe toegang meer tot bedrijven vanaf primaire wegen. Secundaire wegen sluiten aan op knooppunten
-Kruispunt auke vleer met industrieterein flink zwaarder ivm vrachtverkeer, extra afslag richting stadion
-Dubbelbaans brug maar fly under niet, vrachtverkeer wil n.l. voorral naar de snelweg. De fly-under niet dubbelbaan scheelt erg veel in de kosten
-Weg vanaf Calslaan loopt dood; in feite was deze weg al overbodig maar bovendien is het een gevaarlijk punt. Bosweg loopt helemaal naar hoofdrotonde om verkeer over de Bosweg te ontmoedigen.