Erg leuk dat je hier een keer foto's van bent wezen maken

, een bedrijventerrein in opkomst .
Kom er zelf geregeld langs, en er is nu goed te zien dat er wat ontwikkeld gaat worden .
Er word al maanden hard gewerkt aan de Infrastructuur in dat gebied, met onder andere fraaie lantarenpalen en nieuwe asfaltwegen als resultaat.
Aan grondwerkzaamheden is er ook al veel gedaan, zoals de riolering bijvoorbeeld.
En zijn er vanaf de Westerval en Usselerrondweg goede afslagen aangelegd voor het verkeer .
Verder is de Josink-Es mede door zijn nauwkeurige toelating kwa ontwerp ( architectuur ), nu niet meteen een troosteloos bedrijventerrein .
Verder word de stad Enschede toch al niet overspoelt met Bedrijventerreinen, dus opzich geen verkeerde ontwikkeling .
Helmerhoeker schreef:Ben zelf trouwens wel benieuwd wat voor iets ze gaan bouwen bij die laatste 2 foto's die ik geschoten heb.
Aardig groot bedrijfspand moet dat gaan worden dan.
Het besloeg het gehele lichtgekleurde gedeelte wat te zien is hier linksboven in deze afbeelding.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&t=h&om=1 ... 3,0.007231
Het nieuwe VHP ?
Nee maar zonder gekheid dat is wel een heel erg groot gebied met damwanden .
Misschien is het een project voor de waterhuishouding in dat gebied ?
Anders zou ik het niet weten .......aangezien het erg groot is .
Dit omdat het een lager deel van Enschede is, dat ook nog weleens een buffer is voor lange tijd van regenval in de stad .
Misschien word dit zo'n extra basin .
Snuverink Twepa en dergelijke kan het ook niet zijn ......misschien Kifra alleen lijkt me dat ook sterk ?
En ja verder kan het natuurlijk van alles zijn ...................