Stationsomgeving: Stationsplein
-
- Member
Weet trouwens iemand wat er met het oude kantoorpand op de achtergrond gebeurt?
Het staat nu al grotendeels leeg.
Ik heb gewerkt in het gebouw en weet dat binnenkort de grootste huurders (Eigen-Wijze Reizen en Extrasource) er ook vertrekken. Dan zijn de enigste huurders nog Tactus (een heel klein deel van de eerste verdieping) en Vedior die een uitzendbureau heeft op de bagane grond.
Het is echt een lelijk verwaarloosd pand, snel afbreken die hap is mijn mening!
Ik heb gewerkt in het gebouw en weet dat binnenkort de grootste huurders (Eigen-Wijze Reizen en Extrasource) er ook vertrekken. Dan zijn de enigste huurders nog Tactus (een heel klein deel van de eerste verdieping) en Vedior die een uitzendbureau heeft op de bagane grond.
Die wordt volgens afgebroken in het kader van het nieuwe muziekkwartierramon schreef:Weet trouwens iemand wat er met het oude kantoorpand op de achtergrond gebeurt?
Nou, volgens de plannen van het Muziekkwartier en de reacties van de eigenaar van het pand (de gemeente!) zou het pand wel blijven staan. Maar misschien dat ze toch tot afbraak over gaan, omdat zo'n oud pand niet past bij het moderne muziekkwartier???Bjorn schreef:Klopt!Die wordt volgens afgebroken in het kader van het nieuwe muziekkwartier
Ik heb ook al eens gehoord dat het misschien gestript wordt en vernieuwd (zoals ook met de Twentec toren gebeurt is).
- Winus
- Member
- Contacteer:
Eerst zou het afgebroken worden, toen bleef het weer staan en nu is het volgens mij nog steeds onzeker. Hoewel er laatst wel in de Bans stond dat Planet Art over een tijdje uit het gebouw van de Sociale Dienst moet.ramon schreef:Nou, volgens de plannen van het Muziekkwartier en de reacties van de eigenaar van het pand (de gemeente!) zou het pand wel blijven staan. Maar misschien dat ze toch tot afbraak over gaan, omdat zo'n oud pand niet past bij het moderne muziekkwartier???Bjorn schreef:Klopt!Die wordt volgens afgebroken in het kader van het nieuwe muziekkwartier
Ik heb ook al eens gehoord dat het misschien gestript wordt en vernieuwd (zoals ook met de Twentec toren gebeurt is).
de kloomp'maj anhoalen