en het mag gezegd worden het is zeker geen eenheidsworst
zoals zoveel andere flatgebouwen

Hans van Dijk schreef:@kubus...Ik wist niet dat het tijdelijke huisvesting betrof voor 2 scholen dus.
En voor welke termijn hebben deze scholen die locatie gereserveerd dan. Tenminste tot 2015!
Is er ook al iets bekend over de toekomstige bestemming
wanneer de scholen de ruimte niet meer nodig denken te hebben. Ombouwen tot appartementen, vergelijkbaar met de nu al bovenliggende.
Gezien er nog behoorlijk bijgebouwd gaat worden in Oost,
zal het aanbod leerlingen zeker nog aanzienlijk stijgen.
En de vraag naar huisvesting waarschijnlijk ook dus. De gemeente laat de beide scholen op de Eschmarke groeien tot totaal 1100 leerlingen. Is er dan nog meer aanbod dan gaan deze kinderen idealiter naar het oude Dolphiaschooltje aan de Gronausestraat.
Ik had hem hier al weleens gepost .TA schreef:Hadden jullie deze link al gezien?
http://www.s333.org/projects.html
Onder eschmarke natuurlijk;) Helaas kan ik geen plaatsjes plaatsen gezien de site in flash is.
Sorry ik maakte een fout. Mijn broer werkt voor Eschmarke II. Als je goed kijkt invisble staan er 2 Eschmarke's op die site. Ook nog 1 ergens bovenaan. Dit is een gedateerd ontwerp. Denk ook niet dat het nog gebouwd gaat worden.INVISIBLE schreef:@ TA
En wat is Eschmarke II dan ?:)
PS : je info van het stokhorst was volgens mij wel nieuw .
Bekijk de thread nog maar eens waar je in gepost had .
Heb even de data's met elkaar vergeleken
Dat denk ik ook niet. Ontwerp 2004 wordt nu gebouwd (TA schreef: Sorry ik maakte een fout. Mijn broer werkt voor Eschmarke II. Als je goed kijkt invisble staan er 2 Eschmarke's op die site. Ook nog 1 ergens bovenaan. Dit is een gedateerd ontwerp. Denk ook niet dat het nog gebouwd gaat worden.