BS Park: 400m Kunstijsbaan
Nou ja misschien zit je ook wel goed .
En zit ik helemaal verkeerd .
Maar ik zou zeggen dat het niet zolang hoeft te duren voor het casco er staat .
Ok een goede onderlaag zou wel belangrijk zijn .
Maar dat is bij elke fundering zo het geval .
En bij de ene komt er gras op en de andere ijs of een compleet gebouw .
En die luchtbehandeling is een belangrijk feit .......maar ook dat zou wel te realiseren zijn in een redelijke tijd .
Zeg maar een jaar .
En zit ik helemaal verkeerd .
Maar ik zou zeggen dat het niet zolang hoeft te duren voor het casco er staat .
Ok een goede onderlaag zou wel belangrijk zijn .
Maar dat is bij elke fundering zo het geval .
En bij de ene komt er gras op en de andere ijs of een compleet gebouw .
En die luchtbehandeling is een belangrijk feit .......maar ook dat zou wel te realiseren zijn in een redelijke tijd .
Zeg maar een jaar .
Ze zeggen dat die trouwens op die van Breda moet gaan lijken .
Alleen dan en dat stond al een tijdje geleden in de krant met foto, worden de kosten ervan gedekt .
Dus met een dakconstructie maar wel met de rondingen open .
Breda
Einhoven
Utrecht
Deventer
Heerenveen
Groningen
Den Haag
Assen
Ok even wat banen opgezocht
En ik zou dus zelf ook graag een optie zien van meerdere voorzieningen zoals die van Assen ( de Smelt ) .
En dan met de constructie van die van Breda .
Alleen mag de dakconstructie dan wel weer die van Eindhoven betreffen .
Daar is de afwerking mooier van .
Dan heb je ook dat punt wat ik aanhaalde in dit topic meteen aan de orde .
Dat niet alleen de optie tot ijsbaan gekozen kan worden maar ook nog andere voozieningen .
Groningen Kardinge heeft dit ook met meerdere voorzieningen en dat valt bij mij aardig in de smaak .
Vooral de optie tot subtrpisch zwemparadijs zou ook nog een goed punt zijn .
Misschien kan dat Quadrome weer voorzien van nieuwe glorie, al ligt dat bad daar nu toch nog aardig gunstig .
Alleen dan en dat stond al een tijdje geleden in de krant met foto, worden de kosten ervan gedekt .
Dus met een dakconstructie maar wel met de rondingen open .
Breda
Einhoven
Utrecht
Deventer
Heerenveen
Groningen
Den Haag
Assen
Ok even wat banen opgezocht
En ik zou dus zelf ook graag een optie zien van meerdere voorzieningen zoals die van Assen ( de Smelt ) .
En dan met de constructie van die van Breda .
Alleen mag de dakconstructie dan wel weer die van Eindhoven betreffen .
Daar is de afwerking mooier van .
Dan heb je ook dat punt wat ik aanhaalde in dit topic meteen aan de orde .
Dat niet alleen de optie tot ijsbaan gekozen kan worden maar ook nog andere voozieningen .
Groningen Kardinge heeft dit ook met meerdere voorzieningen en dat valt bij mij aardig in de smaak .
Vooral de optie tot subtrpisch zwemparadijs zou ook nog een goed punt zijn .
Misschien kan dat Quadrome weer voorzien van nieuwe glorie, al ligt dat bad daar nu toch nog aardig gunstig .
Kent iemand deze afbeelding ?
http://ace.axis.nl/ventura/engine.php?C ... 36&Random=
Ik nog niet, van welke site is die afkomstig? Lijkt me een vrij oude, overkappingen aan Hengelosestraat, Novation Tower staan er wel op, maar de huidge panden tussen Capitool en rioolzuivering/Elsbeekweg staan er niet op.INVISIBLE schreef:Kent iemand deze afbeelding ?
Ik zie het al op rtvoost.nl:
Het is in ieder geval mooi dat er schot in de zaak zit!
Wat is het verband tussen de afvalsverbrandingcentrale en de ijsbaan? Dit is toch gewoon een indirecte vorm van financiering door de regio.De aanleg van een kunstijsbaan in Enschede is weer een stap dichterbij gekomen door een gift van een miljoen euro. Het geld komt van afvalverwerker Twence. De Regio Twente had als groot aandeelhouder van het bedrijf aangedrongen op de bijdrage.
Volgens de Enschedese wethouder Wallinga is de financiering van de overdekte ijsbaan nog niet helemaal rond. Er lopen nog enkele procedures bij het provinciebestuur. De bedoeling is dat de ijsbaan in 2008 open gaat.
Het is in ieder geval mooi dat er schot in de zaak zit!