28 april
Er zijn geen specifieke, unieke weerspreuken die enkel op deze dag slaan.
April met z'n gril, doet wat 'ie wil. Mer nen wörmen April deug nich.
Op Aprilweer köj vaak nich bouwn, te vroo zaein en pottn kan oew berouwn!
Verstopt in ’n uiterst klein nisje
Daar zat hij, ’n bruin hagedisje
Hij dacht aan z’n vrouw
Die niet meer met hem wou
En lispelde zachtjes: Ik mis je.
Ie könt nich ’t laakn hebben en ’t geald hoaln. Het spreekwoord komt uit de textielhandel, waar men ofwel het laken (de stof) kocht, of het geld hield.
Het wordt vaak gebruikt om aan te geven dat een beslissing consequenties heeft en dat je keuzes moet maken.
Spreek je dialect
- GerritHondelink
- Member

- GerritHondelink
- Member

Re: Spreek je dialect
29 april
Op 29 april viert de Rooms-Katholieke Kerk het feest van de Heilige Catharina van Siena.
Internationale dag van de Dans.
't Oale Jans Spiekerbos was in Eansche noa 'n Notaris wes um 't een en anner te loatn vastleggn veur 't noageslacht.
Hee veuln zo heanig an dat hee toch wa de meeste proemn oet'n pot har visket,'t weark was d'r al lang of.
As hee dan wier de stroat opgeet, treft hee ne jonge Heils soldoate, 'n bizeunder mooi wicht van 'n j oar of achteen.
't Wicht heul hem ne kollektebus veur. Jans vrög woar of 't veur is. Zeg't wicht: "Dat is voor de Heer!"
Jans krig de knip oetn tuk en visket d'r nen geuln oet um in dee bus te doon.
Mar dan inees bedech hee zik, en stek 'n geuln wier vot.
En dan zeg hee: "Wicht, dow bis ja nog zo mooi joonk en ik bin a wied in de tachentig.
Ik zee de Heer völ eerder as dow.
Ik kan 't Hem ja better zölf in de haan doon."
Sommige leu zint net keersen dee zichzólf opbraandt um aandern bie te löchten.
Sommige mensen zijn als kaarsen die zichzelf opbranden om anderen bij te lichten.
Op 29 april viert de Rooms-Katholieke Kerk het feest van de Heilige Catharina van Siena.
Internationale dag van de Dans.
't Oale Jans Spiekerbos was in Eansche noa 'n Notaris wes um 't een en anner te loatn vastleggn veur 't noageslacht.
Hee veuln zo heanig an dat hee toch wa de meeste proemn oet'n pot har visket,'t weark was d'r al lang of.
As hee dan wier de stroat opgeet, treft hee ne jonge Heils soldoate, 'n bizeunder mooi wicht van 'n j oar of achteen.
't Wicht heul hem ne kollektebus veur. Jans vrög woar of 't veur is. Zeg't wicht: "Dat is voor de Heer!"
Jans krig de knip oetn tuk en visket d'r nen geuln oet um in dee bus te doon.
Mar dan inees bedech hee zik, en stek 'n geuln wier vot.
En dan zeg hee: "Wicht, dow bis ja nog zo mooi joonk en ik bin a wied in de tachentig.
Ik zee de Heer völ eerder as dow.
Ik kan 't Hem ja better zölf in de haan doon."
Sommige leu zint net keersen dee zichzólf opbraandt um aandern bie te löchten.
Sommige mensen zijn als kaarsen die zichzelf opbranden om anderen bij te lichten.