Welkom op het forum van Enschedeinansichten.

Parkeergarages minder in trek

Nieuwsberichten uit de stad.
Rene
Member
Member
Berichten: 590
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 1:02 pm

Re: Parkeergarages minder in trek

Bericht door Rene »

Arie schreef: ma nov 06, 2023 8:58 pm Einde aan gratis uur in Enschedese parkeergarages: oneerlijke concurrentie
Automobilisten moeten weer betalen voor het eerste uur parkeren in de parkeergarages in Enschede. De proef met een uur gratis parkeren is een succes, maar juridisch niet houdbaar. Q-Park dreigt met een rechtszaak.
Corine Engelbarts 06-11-23,
zie: https://www.tubantia.nl/enschede/einde- ... ~a92827cf/
Dat vind ik bijzonder jammer. Ik vond het wel een succes. Als de doordeweeks van buiten de stad komt en even gauw naar het centrum moet korter dan 1 uur. En Q-Park moet niet zeuren. In hun verschrikkelijke parkeergarages parkeer ik toch al nooit.
TA
Member
Member
Berichten: 761
Lid geworden op: vr aug 25, 2006 4:05 pm
Locatie: Enschede

Re: Parkeergarages minder in trek

Bericht door TA »

Voordeel was ook dat je de garage kon gebruiken als doorrit. Betalen met je pinpas bij binnenrijden en aan de andere kant er weer uit. Werkt top en scheelt heel veel kilometers door de stad.
Gebruikersavatar
Arie
Member
Member
Berichten: 21524
Lid geworden op: di nov 27, 2007 4:31 pm
Locatie: Enschede

parkeren in Enschede

Bericht door Arie »

Enschede laat parkeermeter lopen tot 23 uur
COLUMNWie de auto in het centrum van Enschede op straat parkeert moet tot elf uur ’s avonds de knip trekken. De autobezitter is tot kort voor middernacht 3,75 euro per uur kwijt. Maar hoe lucratief is dat als je bezoekers wilt verleiden het geld te laten rollen?

Teun Staal 10-03-24,
Willem Brakmanstraat de automobilist wordt gewezen op het betaald parkeren in de binnenstad. 2024.jpg
De Willem Brakmanstraat in Enschede: de automobilist wordt gewezen op het betaald parkeren in de binnenstad. © Teun Staal
zie: https://www.tubantia.nl/hengelo/ensched ... ~ac2c1b0b/
Plaats reactie