Groeten uit mooi Enschede!
Re: Groeten uit mooi Enschede!
spannend , houd ons op de hoogte , ik ben benieuwd !
Ik houd wel afstand, want het lijkt me wel griezelig.
We reden er gisteren langs, heb ik het toch goed gezien! Wat oh wat?
Wat sas as dós was kaans.
-
- Member
Groeten uit Enschede, de charme van oude ansichtkaarten: ‘Vroeger mocht je alleen op de voorkant schrijven’
ENSCHEDE/DELDEN - Een kaartje, kleine moeite, groot plezier. Zelfs honderd jaar later nog. Dat geldt in elk geval voor Jan Brummer, die oude ansichten van Enschede verzamelt. Hij heeft er zesduizend. Een kleine selectie plaatsen wij de komende weken online en in de krant, met een nieuwe foto vanaf exact dezelfde plaats erbij.
Lilian ten Donkelaar 27-12-22 Jan Brummer heeft een grote verzameling oude ansichtkaarten van Enschede. © Carlo ter Ellen
ENSCHEDE/DELDEN - Een kaartje, kleine moeite, groot plezier. Zelfs honderd jaar later nog. Dat geldt in elk geval voor Jan Brummer, die oude ansichten van Enschede verzamelt. Hij heeft er zesduizend. Een kleine selectie plaatsen wij de komende weken online en in de krant, met een nieuwe foto vanaf exact dezelfde plaats erbij.
Lilian ten Donkelaar 27-12-22 Jan Brummer heeft een grote verzameling oude ansichtkaarten van Enschede. © Carlo ter Ellen
Willem heeft weer nieuwe kaarten met groeten uit Enschede en omgeving toegevoegd. zie: https://www.enschedeinansichten.nl/zoeken/?q=groeten