Nee de Sint is aardig in de verdrukking, normaal kunnen de mensen wel wachten tot 6 december maar ik weet niet hoe het komt misschien door de corona, commercie of al het gedoe over de Pieten ?
Ik denk dat ze er redelijk in geslaagd om het sinterklaasfeest om zeep te helpen.
Sint weer helemaal terug in Enschede
- enschedeinansichten
- Member

- Contacteer:
Re: Sint weer helemaal terug in Enschede
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
In Alkmaar heeft een school Sinterklaas helemaal in de ban gedaan. Nog even en onze geschiedenis wordt helemaal herschreven en hebben we alleen onze herinnering van wat we op school geleerd hebben nog.
Wat sas as dós was kaans.
Daarvoor hebben we terug Valentijnsdag, Halloween en dit jaar werd ook veel aandacht besteed aan Black Friday. Misschien volgend jaar ook Thanksgiving Day. Ben benieuwd of er volgend jaar nog Paasvuren zijn.Hendrik schreef: do dec 02, 2021 4:09 pm In Alkmaar heeft een school Sinterklaas helemaal in de ban gedaan. Nog even en onze geschiedenis wordt helemaal herschreven en hebben we alleen onze herinnering van wat we op school geleerd hebben nog.
In de vertrouwde pakjesboot. Alweer 10 jaar geleden ben ik bij de haven geweest en heb toen o.m. deze foto's gemaakt.
- enschedeinansichten
- Member

- Contacteer:
Hij is er weer en ik heb de pieten op de plek afgeleverd.
Schat iedereen op waarde maar laat daarbij wel iedereen in zijn waarde.
Uit de krant van 28-11-1955