Je was niet negatief, maar een realist.Twekkelerveld schreef: ↑wo okt 13, 2021 7:52 pm Ik wil niet negatief doen, maar dit gaat wel weer even duren dus.

https://www.tubantia.nl/enschede/ensche ... ~a7da2aeb/
Je was niet negatief, maar een realist.Twekkelerveld schreef: ↑wo okt 13, 2021 7:52 pm Ik wil niet negatief doen, maar dit gaat wel weer even duren dus.
Je hebt gelijk op alle fronten de waanzin ten top.
Ik kan je opmerking niet zo plaatsen. De overheid heeft de veesector laten ontsporen, wat ondermeer stankoverlast (Noord-Brabant/ varkens) voor buurtbewoners geeft. Insecten verdwijnen door landbouwgif. Schiphol mocht ook groeien, wat ook weer overlast geeft. En dan hebben we het nog niet over Tata Steel of andere industrie gehad. De leefomgeving van plantjes en dieren zijn hier niet bij gebaat. Huisvesting voor mensen was geen prioriteit, dat ben ik dan wel weer met je eens.
Welke brandweerkazerne bedoel je tegen de vlakte?Twekkelerveld schreef: ↑di dec 06, 2022 8:07 pm Volgens mij komt daar de gemeentewerf. Als dat klaar is kan de oude brandweerkazerne aan de Hengelose tegen de vlakte.
Een beetje wel. Wij leven van plantjes en dieren. Zonder plantjes en dieren kan de mens niet en als de aarde naar de kloten gaat gaan wij dat ook.
De voormalige brandweerkazerne is te vinden aan de Hengelosestraat 77 waarin nu de vestiging van Onderhoud Enschede BV en is de voormalige onderhoudsafdeling van de gemeente Enschede, en is per 1 maart 2016 van start gegaan als zelfstandige BV.Daniela schreef: ↑wo dec 07, 2022 12:53 amWelke brandweerkazerne bedoel je tegen de vlakte?Twekkelerveld schreef: ↑di dec 06, 2022 8:07 pm Volgens mij komt daar de gemeentewerf. Als dat klaar is kan de oude brandweerkazerne aan de Hengelose tegen de vlakte.